Ladies of Leisure

Dramă, Romantic (United States of America)

Frank Capra

David Belasco, Milton Herbert Gropper

Columbia Pictures

21 Octombrie 2021

Jerry Strong este fiul unui important industrias si fost om politic. Cu toate acestea el prefera sa picteze in loc sa se ocupe de afacerile familiei. In timp ce pleaca de la una din petrecerile organizate in studioul sau el o cunoaste pe Kay Arnold care plecase la randul ei de la o petrecere organizata pe un vas. Ca si colega ei de apartament(Dot Lamar) Kay isi castiga existenta ca animatoare la petrecerile organizate de bogatasi. Privirea ei il fascineaza pe Jerry, care-i propune sa-i pozeze ca model in schimbul sumei de 2 dolari pe ora., desi ea s-ar fi asteptat sa-i faca avansuri. Kay accepta si ia astfel contact mediul in care se invarte Jerry, cunoscand-o pe logodnica lui- Claire Collins, si pe prietenul lui cel mai bun, Bill Standish(vesnic sub influenta alcoolului sau in cautarea unei femei). Initial Jerry are dificultati in a o picta pe Kay(tabloul va purta un nume sugestiv "Hope"), expresia pe care zarise initial pe chipul ei parand sa fi disparut,dar lucrurile se vor schimba intr-o seara.

Sibelius

08.09.2018

Chiar daca filmul nu poate fi considerat o capodopera, el e important din doua puncte de vedere: reprezinta inceputul colaborarii lui Capra cu scenaristul Jo Swerling si e primul film important al Barbarei Stanwyck. Pentru privirea ei 8/10.

1 1

08.09.2018

O poveste ce se poate rezuma intr-o scurta fraza : " A fost odata un pictor care pierduse un suras " spunea candva D. I. Suchianu, cel mai cuceritor, fermecator si erudit cronicar roman al filmului..Un film plin de delicatete sufleteasca, fascinant model de fotografiere a gandurilor, incredintat talentului unei mari actrite , Barbara Stanwyck.

0 0