Lake Placid

Horror, Comedie, Acțiune, SF, Thriller (United States of America)

Steve Miner

Rocking Chair Productions, Fox 2000 Pictures, Phoenix Pictures

15 Iulie 1999

1 Iunie 2020

Nimeni nu stie cu siguranta ce se afla in apele lui Lake Placid, insa cateva cadavre mutilate gasite pe tarm duc la concluzia ca atacatorul a fost un animal preistoric cu colti uriasi, asemanator unui crocodil. Jack Wells investigheaza cazul impreuna cu paleontologul Kelly Scott. Kelly de obicei nu face munca de teren pentru ca nu ii place sa calatoreasca si pentru ca incearca sa-si revina dupa o despartire dureroasa. Cei doi incep sa se inteleaga din ce in ce mai bine, insa intre timp trebuie sa ii tina piept serifului Hank Keogh, care vrea sa gaseasca creatura si s-o omoare, si lui Hector Cyr, un expert in mitologie care vrea sa captureze si sa studieze animalul.

El_KaPpa

08.09.2018

Am vazut acum cativa ani filmul asta si pot sa zic ca mi-a placut. Nu e ceva extraordinar dar este genul de film care se incadreaza cu bine genului comedie-horror. Este destul de amuzant prin dialogul sarcastic si prin interpretarea unor actori ca Oliver Platt sau Betty White. Efectele au fost bunicele si are momentele lui tensionate. Recomand pentru o vizionare dar sa nu astepti un horror care sa te tina lipit de scaun pentru ca nici nu se vrea lucrul asta. Enjoy it!

5 0

adrian1997

08.09.2018

Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul nota 10 iam dat eu

1 6

mihaelatb

08.09.2018

recunosc ca filmul l-am vazut pentru Bill Pullman, care a avut un rol total neinspirat pentru talentul sau, in schimb m-au amuzat Oliver Platt si teribila Betty White. Filmul este o comedie horror, fara a excela nici intr-un gen nici in altul, iar personajul Mrs. Delores Bickerman, este de o seninatate halucinanta, este sora lui Hagrid din Harry Potter and the Chamber of Secrets. Acolo Hagrid il " hranea " pe Aragog.

3 0