Dramă, Thriller (United Kingdom, United States of America)

Robert Edwards

Robert Edwards

Studio Eight Productions, Defender Production, Templar Films, Avnet/Kerner Productions, Bauer Martinez Studios, Brooklyn Films, Defender Film Fund II, Lucky 7 Productions LLC

1 Ianuarie 2006

30 Octombrie 2020

Joe este gardian la o inchisoare si il cunoaste pe Thorne, un intelectual, conducatorul revolutionarilor, inchis de regimul totalitar pentru activitatile sale "teroriste". Thorne il impresioneaza pe Joe si ii castiga acestuia increderea. Iar Joe isi intemeieaza o familie si cuvintele lui Thorne ii rasuna in minte - oare vrea sa-si creasca copilul in aceasta societate, sau poate face ceva pentru a o schimba? Imprejurarile il ajuta pe Thorne sa iasa din inchisoare, iar Joe avanseaza si este comandantul garzii palatului imperial. Poate ca acum este momentul pentru a schimba ceva...

GreenLand

08.09.2018

Exceptional! Un film care iti lasa un gust amar gandindu-te la conditia umana...

0 0

elena_A

08.09.2018

L-am urmarit pentru Ralph Fiennes dar am ramas un pic dezamagita. Intr-adevar interpretarea rolurilor este exceptionala, insa povestea e un pic cam neclara pe alocuri, sau poate ca nu am avut eu rabdarea necesara s-o "diger". Nota 7.

0 0

08.09.2018

cu o astfel de distributie nu ai cum sa nu fi tentat sa vizionezi filmul; pelicula se vrea a fi un film profund, de arta; si totusi se pare ca americanilor nu prea le iese; au facut un talmes balmes in ideea de a scoate ceva original; din pacate nu prea le-a iesit; era mai bine daca se apucau sa filmeze direct dupa Arhipelagul Gulag si ar fi fost cred ceva deosebit; cine cunoaste sistemul unui univers concentrationar i se va parea ca filmul nu aduce nimic nou sub soare; pe alocuri chiar plictisitor ( noroc ca nu dureaza mult ); nu se poate reprosa nimic celor doi actori principali, fiasco-ul nu li se datoreaza lor ; nota dupa imd mi se pare justificata, e un film sub mediocru.

0 0