Dramă, Romantic (France, United States of America)

Massy Tadjedin

Massy Tadjedin

Gaumont, Nick Wechsler Productions, Star Entertainment

11 Mai 2010

6 Decembrie 2021

Michael si Joanna Reed formeaza un cuplu inca din perioada liceului si s-au casatorit in urma cu 3 ani, avand in aparenta o casnicie perfecta, plina de iubire, afectiune si loialitate. Atunci cand Michael este trimis de compania la care lucreaza intr-o calatorie de afaceri la Philadelphia, fiind insotit de catre o colega de serviciu sexy si disponibila pe nume Laura, barbatul lupta din rasputeri sa reziste tentatiei de a-si petrece noaptea in bratele pasionalei amante, simtindu-se cuprins de sentimente de culpabilitate ori de cate ori se gandeste la frumoasa si fidela lui sotie Joanna. Ceea ce nu stie insa Michael este ca si Joanna este prinsa la New York in acelasi joc periculos al dorintei carnale si al seductiei, intalnindu-l in mod intamplator pe strada pe scriitorul francez Alex Mann, de care a fost nebuneste indragostita in urma cu 2 ani, atunci cand a petrecut doua saptamani la Paris pentru a scrie primul ei roman. Vor reusi Michael si Joanna sa-si salveze mariajul si sa-si ramana fideli unul altuia sau vor cadea prada unor pulsiuni sexuale mai puternice decat capacitatea lor de rezistenta?

KgheO

08.09.2018

Un film foarte interesant prin idee, concept dar si mod de expunere al desfasurarii. Total original, plus o distributie mai mult decat imi puteam dori vreodata pentru un semenea gen de film Last Night - vine cu un concept diferit si o desfasurare oarecum europeana a evenimentelor, este un film ideal pentru iubitorii actorilor europeni intr-un cadru american. Mi-a facut placere sa il revad pe Guillaume Canet, de Keira Knightley nici nu mai vorbesc, incantatoare ca de obicei, pana si Sam Worthington pe care nu il aveam deloc la inima a reusit sa faca un rol bun si sa nu uitam ultima piesa: Eva Mendes in rolul ispitei! Un film pe care il recomand cu toata increderea, un film bun de la care ai ce invata si vedea!

4 1

Dovletyu

08.09.2018

e super poveste...actori..si scenariu. Merita, culmea o nota atat de mica aici, IMDB apreciindu-i valoarea...

5 2

liniuta

08.09.2018

Un film deschis ,sincer , cu greseli inerente de cuplu, si totusi incitant , cu regrete , reconsiderari de situatii , alegeri potrivite sau mai putin potrivite in anumite momente cheie ale vietii...nota 7/8

7 1