Last Orders

Comedie, Dramă (Germany, United Kingdom)

Fred Schepisi

winchester films, Future Films, MBP (Germany), Scala Productions

10 Septembrie 2001

11 Mai 2021

<p>Protagonistul acestei povești inedite este Jack Dodd , un măcelar al Londrei care moare subit, cu zâmbetul pe buze, așa cu și-a trăit de altfel și toată viața . Prietenii săi din copilărie vin la înmormântarea acestuia și aici află că trebuie să îi îndeplinească acestuia o ultimă dorință, și anume să îi arunce cenușa prin câteva locuri unde toți au trăit momente cruciale ale vieții lor . Pe drum, din cauza atmosferei încărcate de atâtea emoții, dar și a plictiselii, prietenii lui Jack încep să rememoreze lucruri din viața lor și a relației lor cu Jack, dar și momentele tensionate dintre ei și problemele întâlnite .</p>

Apolodor

08.09.2018

Un film profund, o dramă cu accente de umor amar, povestea a 4 prieteni ce pleacă la drum pentru a îndeplini ultima dorinţă (Last Orders) a prietenului lor decedat: ca cenuşa lui să fie împrăştiată de pe o faleză pe care destinele lor s-au intersectat adesea. Un film cum numai englezii pot să facă atunci când nu-i încurcă Hollywood-ul. Încărcat de flash-back-uri elegant integrate în povestea actuală, cu o echipă mică dar excepţională de actori mari, în cap cu Bob Hoskins şi Michael Caine, filmul sondează problemele vieţii şi morţii, dragostei şi prieteniei, fără să dorească să tragă o concluzie. E aproape imposibil să nu te regăseşti într-unul dintre personaje, fie ca tânăr, fie ca adult, fie ca bătrân, şi automat nu te poţi opri să meditezi la condiţia umană şi la viitorul care te aşteaptă.

1 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un film impresionant , asa cum cred ca numai britanicii puteau face , o drama ca la carte de unde nu lipsesc numeroase staruri precum Michael Caine , Bob Hoskins , Helen Mirren sau Ray Winstone , care ne transpun si mai bine povestea aceasta atat de frumoasa , cu un ritm constant si o emotie in scene incat nici nu simti cum trece , ramanand cu o foarte buna parere despre ea la final . te cucereste definitiv prin tot ce iti prezinta , si tocmai de aceea recomand filmul pentru orice gust si pretentie .

0 6

mihaelatb

08.09.2018

Un film englezesc 100% , seamana intr-un fel (ca idee) cu videoclipul melodiei Return to innocence. Drumul celor trei prieteni si a fiului lui Jack , este de fapt o intoarcere in trecut. Este retrairea momentelor frumoase si mai grele traite de fiecare separat sau in interactiunea lor cu ceilalti. Prietenie, dragoste, infidelitate, toate se amesteca intr-un vartej.

3 1