Dramă, Crimă, Thriller (United States of America)

F. Gary Gray

Kurt Wimmer

Film Department, The, Evil Twins, Warp Films, G-BASE

15 Octombrie 2009

11 Decembrie 2009

Un om frustrat decide să-și facă dreptate cu mâinile sale, după ce o înțelegere de pledoarie l-a eliberat pe unul dintre ucigașii familiei sale. El vizează nu numai criminalul, ci și procurorul și alte persoane implicate în înțelegere.

220 Ordonare după: | |

Adi_Zu

08.09.2018

un film nebun, super un inceput dur si o continuare pe masura, ce ai fi dispus sa faci daca ai pierde tot ce ai mai de pret si justitia e cum e ea de obicei ...oarba. un om Butler se pune cu sistemul ca sa dea o lectie, si omul ala face sistemul, un fel de Contele de Monte Cristo adaptat la zilele noastre. foarte bine jucat se poate spune ca G. Butler e un actor complet...un rol negativ foarte bine interpretat. un story vechi de la Vlad Tepes la ceea ce se intampla zilnic.....in simtul dreptatii un om alege sa infrunte sistemul care nu functioneaza.

0 4

cacristin

08.09.2018

filmul e foarte bun prin poveste si prin jocul actorilor gerald butler a jucat perfect rolul unui om pe care setea de dreptate absoluta il impinge pana la gesturi extreme dar, cum vad ca au zis si alti utilizatori inaintea mea, filmul ca total este stricat de final

0 1

lau72

08.09.2018

Filmul a fost excelent , subiect bun , despre justitia din SUA , actiune, thriller , suspans , situatii neprevazute . Gerard Butler , ca de obicei face un rol excelent , filmul incepe direct , poate prea direct cu suferinta pe care o provoaca cei doi criminali lui Butler , apoi decurge cu o serie de intamplari , si rasturnari de situatii realizate foarte convingator . Recunosc in film tineam cu criminalul ( Butler ) mi-a placut mai ales la proces cand a facut-o pe judecatoare sa ii dea chiar drumul , iar apoi tot el ii spune cum poate sa faca asta , dar finalul nu prea mi-a placut , ma asteptam sa moara altfel nu asa , totusi este un film bun , un thriller in sensul cuvantului nota 9

0 3