Crimă, Dramă (France)

Alain Delon, Robin Davis

Alain Delon, Christopher Frank

T. Films, Adel Productions

2 Februarie 1983

11 Mai 2021

<p>În 1974 Jacques Darnay jefuiește un magazin de bijuterii și fură niște diamante împreună cu un complice misterios. În vâltoarea acțiunii cei doi hoți sunt prinși de proprietar. Proprietarul este împușcat, iar Darnay recunoaște că este cel ce l-a împușcat. După opt ani de închisoare, Darnay este eliberat pentru bună purtare. Proaspăt ieșit din închisoare acesta încearcă să ia legătura cu amicii săi cu intenția de a valorifica diamantele jefuite și să plece din țară. Numai că Drnay are surpriza neplăcută să constate că aprope toți amicii săi au murit din cauze naturale sau mor imediat ce îl întâlnesc pe el. Același lucru i se întâmpla și fostei sale iubite. Pe de altă parte polția îi sufla în ceafă și îl urmărește mai tot timpul. Singurul care pare să vrea să îl ajute e  Gino Ruggieri, care îi pune la dispoziție tot ce are nevoie. Dar nu totul e ce pare a fi. </p>

08.09.2018

un film mediocru, oarecum plictisitor in genul filmelor cu gangsteri realizate de delon; personajul principal nu starneste empatie; perrier am impresia ca nu si-a folosit covarsitorul talent, parca jucat din obligatie sau strict pentru bani; nici macar delon nu se straduieste prea mult desi am remarcat un fel de voluptate a lui de a juca roluri negative de gangsteri mai mult sau mai putin intelesi ; anne la debut de cariera face exces de nuditatea ei si nu reuseste sa facaun personaj simpatic, mai mult pe alocuri devine sters, iritant si pe alocuri vulgar.

0 3

Bibi_TM

08.09.2018