Le Grand Bleu

Aventuri, Dramă, Romantic (France, Italy, United States of America)

Luc Besson

Gaumont

11 Mai 1988

3 Decembrie 2020

Realizat in anul 1988 de celebrul regizor Luc Besson si avandu-i in rolurile principale pe Jean Reno,Rosana Arquette si Jean-Marc Barr,filmul este povestea lui Jacques,scufundator pasionat,obsedat de amintirea tragica a tatalui sau,care si-a gasit sfarsitul inecat. Enzo,campion mondial la scufundare,il provoaca mereu la duel. In timpul unei receptii,cei doi campioni se intrec doar in rezistenta la baut. Jacques devine amantul Joannei,agenta de asigurari la New York,dar indragostitul va constata,curand,ca chemarea Marii o intrece pe cea a lui Mary.

KATAKLYSM

08.09.2018

n-am cuvinte, m-a impresionat atat de tare cand l-am vazut incat amintindu-ma de acest film acum simt nu riduri, ci cicatrici in suflet! exceptional!!!! nici nu conteaza bugetul filmului sau ceva de genul acesta, filmul e o metafora! nu-l ratati sub nici o forma!

3 0

BrindusaLia

08.09.2018

Un film extraordinar, superb, imagini deosebite, subiect de exceptie , intradevar o metafora!!!

1 1

OKKO

08.09.2018

Va atrag comentariile celorlalti, nu? Hm... si pe mine! M-au atras, si uite unde-am ajuns: sa vad o porcarie de film! :)) Mi-am pierdut 3 ore din viata sa vad unii cum se sinucid, din iubire pentru mare :)) Iubita ii spune ca e insarcinata, si el se-arunca in mare, ca iubeste delfinii mai mult :)) DOBITOC REGIZOR! Ce sa-nveti din acest film? Ce sa-ti placa? Vroiam sa-l arat unor copii... dar n-am ce s-arat! Un film care promitea, era placut pe parcurs, dar prin imaginarea sfarsitului s-a transformat intr-o realizare proasta, pentru oamenii stupizi defel... Pt astia e o realizare extraordinara... astia care n-au ochi, astia care sunt orbi si nu vor sa se frece sau sa se stearga la ochi... le place mersu-n intuneric! Hai pa! Nota? ZERO!, ca n-are nimic bun!

0 3