Le comte de Monte Cristo (1999)

21 Iunie 1999

31 Martie 2020

<p align="left">Despartit de Mercedes printr-un mizerabil complot pus la cale de cel mai bun prieten Fernand Mondego , care nu voia decat sa si-o insuseasca pe iubita acestuia , Edmond se trezeste arestat , judecat si condamnat la inchisoare in cea mai cumplita inchisoare a vremii , Chateau d`If . Fara a se putea apara acesta cade prada urzelilor inainte de a-si da seama ce se intampla . Deprimat si deznadajduit de cumplita intamplare acesta isi pierde speranta dar in inchisoare il cunoaste pe cel care-i va schimba din nou destinul luminandu-i intreaga scena a urzelilor carora le cazuse prada , dar asta nu era totul ii spune si unde se afla si comoara pentru care se afla acolo inchis . Reuseste sa evadeze de la Chateau d`If ajutat de batranul sau prieten ale carui zile se scursesera . Recupereaza comoara impreuna cu cel caruia-i salvase viata din mainile piratilor devenindu-i astfel slujitor  si incepe sa urzeasca razbunarea impotriva celor care-l aruncasera in inchisoare .</p>

Juristul

30.03.2009

Jean-Claude,face un rol de exceptie in aceasta noua ecranizare a "Mizerabililor".Un Morrel-tatal,mai modern.Dar jocul intregii echipe este de urmarit.Bravo Jean-Claude! 10

3 2

raspopilcarita

31.03.2009

Am vazut cu multa placere multe versiuni ale celebrului roman dar singurul care se profileaza perfect pe descrierea lui Dumas este ilustrul Gerard Depardieu care are nu numai o buna prestanta ci si statura potrivita profilului descris . Gafele de scena lipsesc cu desavarsire rolul fiind insusit pe deplin de catre actor . Scena de inceput care arunca in aer tot filmul se petrece intre el si frumoasa Iguanada , plini de speranta si increzatori nici nu banuiau in ce infern ii va arunca prietenul lor Mondego si ceilalti interesati sa-l piarda deoarece era victima perfecta (inocent si nu se putea apara) . Tanarul marinar nu banuia ce intrigi meschine ii pregatea insa Mondego telul acestuia fiind dintre cele mai josnice , tinta lui era Mercedes logodnica lui Edmond . Suferind si pe nedrept despartit de Mercedes zacea inchis din motive de neinteles pentru el dar destinul si de aceasta data si-a jucat rolul ; Iluzoriile clipe de deznadeje se sfarsesc atunci cand intalneste surprinzator pe cel cei va readuce speranta , dramei luadu-i locul in acel moment dorinta de a se razbuna . Intre Edmond si vecinul de celula ( acesta fiind posesorul unei imense comori depozitata intr-o anume pestera ) se leaga o puternica prietenie care il conduce pe tanarul plin de speratnta razbunarii spre evadarea atat de mult dorita . Sirul de intamplari care netezesc drumul lui Edmond sunt pline de neprevazut ; Povestirea atat de romantat descrisa de Dumas (pere) culmineaza cu regasirea dragostei ce parea pierduta a lui Mercedes . Duelul si scena de final a filmului sunt tipice lui Dumas dar Gerard a facut ca totul sa para foarte real . Este minunat sa urmaresti acest film si oricate variante ar apare surprizele nu inceteaza sa apara din directia actorilor . As vrea sa-l vad jucand acest rol pe Johny Deep . Cred ca s-ar schimba cu totul imaginea multora despre acest roman ; I-am dat maxim , nici nu cred ca ar merita mai putin .

8 7

crazy_bloggera

30.03.2009