Thriller (France)

Eric Barbier

Eric Barbier, Trân-Minh Nam

Big World

1 Octombrie 2006

5 Septembrie 2008

<p align="justify">      Fotograful profesionist Vincent Mandel se afla in mijlocul unui scandalos proces de divort cu Helene si intr-o lupta acerba pentru obtinerea custodiei copilului sau in momentul in care toata existenta ii este data peste cap de aparitia unui fost coleg de scoala pe nume Joseph Plender, care are un tatuaj reprezentand un sarpe si doreste sa se razbune pentru o farsa din copilarie. Viciosul Joseph Plender obisnuieste sa santajeze oamenii cu ajutorul unei femei frumoase pe nume Sofia, pe care o foloseste drept momeala. </p><p align="justify">     Dupa o sedinta foto desfasurata in studioul sau cu Sofia, despre care Vincent crede ca a fost trimisa de catre agentie pentru a substitui modelul ales initial pentru pictorial, femeia il acuza de viol si il da in judecata, dupa care isi retrage plangerea. Pretinzand ca doreste sa serveasca impreuna cu el un pahar pentru a pecetlui impacarea, Sofia ii toarna somnifere in bautura, il fotografiza in ipostaze indecente, dupa care fuge pe scari, aluneca si sufera un accident mortal, complicand si mai mult situatia si asa incurcata a lui Vincent. Ajuns in iad, singura speranta a lui Vincent Mandel este sa il invinga pe Joseph Plender cu propriile lui arme.     </p>

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Probabil unul dintre cele mai Hollywood-iene filme frantuzesti. Si in cazul lui, asta e un lucru bun. Sincer, daca n-ar fi fost vorbit in franceza, ai fi jurat ca e american suta la suta. Si bine facut, o ecranizare reusita a romanului scriitorului american Ted Lewis. Un thriller plin de suspans, extrem de bine facut, cu o intriga politista care te atrage inca de la inceput. E povestea unui fotograf, aflat in plin proces de divort, care vede cum i se destrama viata, dinc e in ce mai rau, din momentul reintalnirii cu un vechi coleg de liceu. Vechi frustrari si polite neplatite ies la iveala, si totul se complica cum nimeni nu s-ar fi gandit. Santaj, crima, coruptie, sex, superfemei dar mai ales suspans la greu.Iata reteta unui film politist reusit! Nici actorii nu-s mai prejos. Cornillac aici in rolul unui criminal psihopat ros de ura, apoi plin de muschi joaca un luptator de K1 si MMA in Scorpion, pana la partitura laui Asterix de anul trecut. Roluri total diferite unul de altul fapt care atesta o data in plus ca are disponibilitati. Mai apre si Olga Kurylenko, si aici aveti ocazia sa o vedeti asa cum ati fi vrut in utimul Bond, adica goala! Pierre Richard, la ale carui comedii cu "marele Blond" de prin anii '70 sigur am ras cu totii, aici joaca un rol super serios, dar din pacate imbatranit incat cu greu il mai recunosti. Deci, daca stau sa ma gandesc, sunt atatea motive incat sa-l recomand.....

1 2

valutza

08.09.2018

Vincent Mandel (Yvan Attal), fotograf si tata de familie, vede cum viata i se duce de rapa. Nu numai ca este in prag de divort, dar un fost coleg de facultate, Joseph Plender, pune la cale un plan care-l arunca pe Vincent in infern. Crima, rapire si santaj, toate ii sunt puse in carca fotografului, iar acestuia nu-i mai ramane decat o speranta: sa-l invinga pe Plender in propriul sau joc.

0 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

este un film cu un joc de-a soarecele si pisica intre doi fosti colegi de clasa ! foarte reusit ! are o intriga fantastica ! nici nu iti dai seama de unde apare cadavrul , unde dispare ! este un film plin de mistere , foarte captivant ! 9/10

0 5