Leatherheads

Comedie, Romantic, Dramă (Germany, United States of America)

George Clooney

Outlaw Productions (I), Universal Pictures, Casey Silver Productions, Smoke House Pictures

24 Martie 2008

9 Mai 2008

<p>Leatherheads e o comedie romantica ce schiteaza geneza fotbalului (american) profesionist de la inceputul secolului 20, perioada 1920 mai exact.</p><p><span class="MovieSynopsisText">Dodge Connolly e un om chipes, cu o constitutie mai mult decat solida, care se simte la fel de bine conducandu-si colegii intr-o bataie de bar sau alergand spre un eseu in mijlocul unui stadion plin.</span> In momentul in care echipa isi pierde sponsorul si intreaga liga americana e in pericol de disparitie Dodge arata ca nu e numai un pachet de muschi si face tot posibilul sa-l readuca in echipa pe <span class="MovieSynopsisText">Carter Rutherford, o fosta vedeta de fotbal si un veteran decorat cu numeroase medalii.</span> </p><p><span class="MovieSynopsisText">Mai mult, acesta este un mic erou american si are o viteza exceptionala, fiind o adevarata comoara pentru echipa. Ziarista </span><span class="MovieSynopsisText">Lexie Littleton e convinsa ca Rutheford e prea bun ca sa fie adevarat si incepe sa sape adanc in trecutul sau in cautarea de detalii compromitatoare. In tot acest timp cei 2 colegi de echipa intra in competitie pentru afectiunea acesteia, rezultand un joc nu totdeauna curat in care Conolly recurge la orice mijloc pentru a mentine echipa pe drumul ascendent pe care a intrat si in acelasi timp sa castige afectiunea ziaristei.</span></p>

Rudolfo

08.09.2018

Comedie romantica in decorul istoriei de inceput a fotbalului american, filmul regizat si scris de George Clooney spune povestea proprietarului unei echipe de fotbal (acelasi Clooney) care incearca sa convinga un student foarte priceput intr-ale balonului rotund sa se alature echipei sale. Acesta accepta, dar lucrurile se complica in momentul cand unul dintre ei se indragosteste de logodnica celuilalt (Renee Zellweger).

2 6

encius

08.09.2018

Muzica si tipul de comedie sunt specificie inceputului de secol 20 si se muleaza perfect pe acest gen de film. Ca sa nu mai zic de schimbul de replici dintre Dodge si Lexie. Una peste alta, un film ce merita vazut la cinema :)

4 1

delfinasu

08.09.2018

Un film simpaticut, insa nu unul care sa-ti ramana intiparit in minte peste ani. George Clooney a incercat, dar mai are de progresat ca si regizor... In afara de secventele cu "Ma predau!" mai sunt si cateva replici amuzante si... cam atat. Se mai puteau dezvolta anumite personaje avand in vedere si lungimea filmului...

7 3