Legal Eagles

Comedie, Crimă, Dramă, Romantic, Thriller (United States of America)

Ivan Reitman

Northern Lights Entertainment, Universal Pictures, Mirage Enterprises

18 Iunie 1986

23 Noiembrie 2020

Legal Eagles este o drama aparuta in anul 1986. Regizorul acestui film a fost Ivan Reitman, iar scenaristul, Jim Cash. In rolurile principale ii putem vedea pe Robert Redford, Debrah Winger, Darryl Hannah, Brian Dennehy si Terence Stamp. Avocatului sectorului, Tom Logan, este trimis intr-un birou mult mai mare, asta cel putin pana cand devine implicat in serviciile dintre avocatul apararii, Laura Kelly si imprevizibulul ei cliend, Chelsea Deardon. Se pare ca majoritatea crimelor savarsite de catre Chelsea sunt din cauza furtului unei picturi valoroase, dar cu cat femeia il convinge pe Logan sa continue investigarile si sa o ia pe cateva scurtaturi, un scenariu mult mai sinistru incepe sa se contureze.

Juristul

08.09.2018

Filmul o prezinta pe Chelsea Deardon (Daryl Hannah) care la varsta de opt ani a fost martora mortii tatalui ei, un faimos pictor, intr-un incendiu in care au disparut si majoritatea operelor sale. 20 de ani mai tarziu, Chelsea este arestata pentru furtul unui tablou al tatalui ei, de la un traficant de opere de arta.Ea sustine ca multe alte picturi ale tatalui ei au supravietuit incendiului din trecut. In apararea Chelsei este avocata Laura Kelly (Debra Winger) iar avocatul acuzarii este procurorul districtual Tom Logan (Robert Redford). Laura crede ca daca acesta ar cunoaste faptele din spatele acestui caz ar renunta la acuzatii. El n-o face dar, intr-o noapte cand Chelsea apare in pragul casei sale, se lasa sedus de ea.In dimineata urmatoare unul din traficantii de arta implicati in caz este gasit mort, iar Chelsea e gasita in apartamentul lui Tom. Ea devine principalul suspect al crimei iar cariera lui Tom este ruinata. Inexplicabil Laura - avocatul Chelsei - il angajeaza pe Tom pentru a o ajuta in apararea clientei sale. Cei doi avocati, in cautarea probelor apararii, reusesc nu doar sa provoace un scandal privind traficul de arta, ci si sa se indragosteasca unul de celalalt.Robert Redford,inca odata sarmant,talentat si plin de umor.Impreuna cu Debra Winger,formeaza un cuplu formidabil in acest film,completandu-se reciproc in valoare.

1 1