Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole

Animaţie, Aventuri, Familie, Fantasy (Australia, United States of America)

Zack Snyder

Village Roadshow Pictures, Animal Logic, Warner Bros. Pictures, Cruel & Unusual Films

10 Iulie 2010

8 Octombrie 2010

Puiul de cucuvea Soren este visator si idealist, fiind extrem de incantat de povestile pe care i le relateaza tatal lui despre razboiul mitic dintre cucuvelele diabolice de la Academia St. Aegolius si cucuvelele pasnice si intelepte care traiesc in Marele Copac de pe insula Ga'Hoole. In vreme ce Soren isi doreste sa faca parte din grupul de luptatori pentru dreptate din Ga'Hoole, fratele lui mai mare pe nume Kludd vrea sa zboare, sa vaneze si sa ii fure mezinului statutul de favorit al tatalui lor. Invidia si gelozia lui Kludd au drept consecinta capturarea ambilor pui de catre cucuvelele de la St. Aegolius, care pretind ca patroneaza un orfelinat, dar in realitate ii transforma pe cei rapiti in soldati. Dupa ce evadeaza cu indrazneala din captivitate, Soren si noii lui prieteni se aventureaza in zbor peste mare si prin ceata spre Ga'Hoole, caminul legendarilor gardieni ai regelul Boron si ai reginei Barran.

renata31

08.09.2018

Am vazut trailer-ul si mi s-a parut interesant.Astept sa apara si sa il vad dar cred ca va fi un film intereaant si bun.E ceva mai deosebit.

6 9

Alinskaya

08.09.2018

Stiti povestea cu bufnita ? =)) ... ma rog, e indecenta :D. Nu o spun. Nu am vazut filmul (nici nu am avut de unde in momentul actual) dar sincer, incep sa fie cam expirate ideile astea de filme. No offense pt fanii genului, dar sincer, poate sunt eu mai... realist, dar mi se pare de acum chiar stupid ce fac americanii. Un alt film care va da lovitura in randul tinerilor pt 1-2 saptamani si apoi dispare din peisaj. Multi bani dati degeaba pt efecte si animatii ... doar asta impresioneaza. Exact ca un joc de artificii... pana la urma se stinge. Povestea nu prinde. Nu ma vad pe mine personal in stare sa fiu nu fascinat... dar macar cu 1 gram de opinie buna despre o carte sau un film in care o bufnita doreste sa devina bufnita protectoare. Americanisme si patriotism tipic SUA ascuns in spatele unor povesti alegorice. ( Va rog nu'mi sariti in cap dupa aparitia filmului :| ) Filmul e anticipabil... eroul e un nimeni la inceput... ravneste la ceva mai mult, trece prin niste tragedii care il schimba si se ajunge la happy end. Poveste epica, destul de folosita si de acum plictisitoare ( cel putin dupa mine )

4 32

flo-rin

08.09.2018

abia am terminat de vizionat filmul si pot spune ca este unul dintre cele mai bune animatii 3d realizate pana acum..povestea este un pic previzibila insa modul cum este conceputa si animatia 3d sunt fantastice...un film bun de vizionat impreuna cu familia sau cu fratiorul mai mic intro seara rece de toamna..recomand cu caldura pasionatilor de gen si nu numai..

6 6