Lenny

Dramă (United States of America)

Bob Fosse, Gavin O'Connor

Marvin Worth Productions

10 Noiembrie 1974

30 Septembrie 2020

<p>Adaptat dupa piesa de Broadway a lui Julian Barry, filmul e relatarea vietii foarte scurte a controversatului comic Lenny Bruce. Filmul prezinta atat inceputurile carierei lui, cat si partea de final, cand Lenny isi folosea clubul pentru a relata plictisitor probleme din viata lui personala. La inceput, Lenny e un star in devenire, incercand sa o impresioneze pe "zeita" lui, o striperita pe nume Honey. Desi e sfatuit sa faca lucruri sigure, pentru a putea avea grija de familie, Lenny continua sa incalce legi, alimentandu-si astfel personalitatea megalomana...</p>

Cluc

08.09.2018

Filmul este o interesanta biografie a comediantului Lenny Bruce, a carei interpretare o are Dustin Hoffman. Din viata comediantului nu au lipsit albumele, filmele obscure si arestarile frecvente. El a fost si ramane in amintire , cca un comediant controversat.

0 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

Asa cum de multe ori s-a spus ca viata bate filmul, aceasta productie vine sa intareasca si mai mult cuvantarea, beneficiind si de prestatia magnifica a lui Dustin Hoffman, ce reuseste intr-adevar un rol memorabil, pe care mult timp il voi tine minte, reusind sa porneasca alaturi de personajul sau de la simple show-uri de comedie, stand-up, divertisment, la adevarate satire adresate societatii, motiv pentru care a si fost "persecutat", avand atatea de patimit... Productia m-a tinut in sah pana la final, fiind unul dintre cele mai bune urmarite in ultima perioada. L-as revedea oricand cu cea mai mare placere, astfel ca tocmai de aceea il recomand oricui vrea sa vada un film excelent din punct de vedere vizual si stilistic.

1 12