Diabolicele

Les Diaboliques

Dramă, Horror, Thriller (France)

Henri-Georges Clouzot

Véra Films, Janus Films, Filmsonor

17 Mai 2021

Michel Delasalle conduce cu mana de fier o scoala particulara, secondat de sotia sa, Christina, o brazilianca fragila si de ultima sa amanta, profesoara Nicole. Satule de lungul sir de umilinte la care fusesera supuse, cele doua femei hotarasc sa-l ucida pe tiran. Ele il ineaca in cada, apoi ii arunca trupul in piscina scolii. Dar, cand piscina e golita, femeile constata ingrozite disparitia cadavrului.

xsteffyz

08.09.2018

Ma mira faptul ca nimeni nu a postat nici o parere despre acest film, care, din punctul meu de vedere, e un "must see". Un film foarte bun, regie perfecta, Clouzot fiind rivalul lui Hitchcock din acea vreme. Acest film poate fi considerat o piatra de temelie pentru acest gen de thrillere. Un film ce te va tine in suspans pe tot parcursul sau. Probabil ca nu va avea un impact foarte mare din cauza ca subiectul a mai fost tratat, dar trebuie luat in considerarea si faptul ca acest film a inspirat multe altele dupa aceea. Nota 10/10 !

3 1

Yufeng

08.09.2018

Un film mult mai bun decât remake -ul făcut peste ani de americani cu Sharon Stone și Isabelle Adjani (care face un rol foarte prost, trebuie să o recunosc...).Filmul lui Clouzot este în schimb un "clasic" al cinematografiei franceze.

1 2

berby

08.09.2018

Ai dreptate mi'am amintit de acest extraordinar thriller doar acum cateva zile cand am revazut remak-ul cu Isabelle Adjani ca mi s'a parut fantastica dar ca si realizare cinematografica si regie este acesta de nota 10. Daca'l vezi (avand in vedere in ce timpuri tulburi pentru cinematografie e facut) iti schimbicomplet parerea despre filmele de azi facute "la gramada si fara gust" fara acel "vino'ncoa" acesta mult timp nici n;a fost vizionat de americani. Cu Simone Signoret (Nicole) intr'un rol genial.

0 1