Les Misérables

Dramă, Istoric (France, Germany)

Robert Hossein

G.E.F., Modern Media Filmproduktion, Société Française de Production (SFP), TF1 Films Production

20 Octombrie 1982

28 Iulie 2021

Monseigneur Myriel , episopul din Digne, care locuiește împreună cu sora sa, Baptistine, primește în casa sa, fără să știe, un ocnaș evadat, ce îi bătuse la ușă pentru a-i cere mâncare și adăpost. Un om nespus de bun și de milostiv, își dădea mai toți banii săracilor și nu putea refuza prilejul de a face o faptă bună, îl primește, spre marea uimire a ocnașului, care fusese refuzat de toată lumea. Îl cazează într-o cameră de unde ocnașul, pe nume Jean Valjean, fuge furând argintăria casei. Dar, este prins de jandarmi și adus în fața Monseigneur Myriel  / Bienvenu, care îl declară nevinovat și îi dăruiește și două sfeșnice de argint. Jean Valjean pleacă și se întâlnește pe drum cu micuțul Gervais, căruia îi fură moneda de doi franci, neascultându-i rugămințile stăruitoare de a i-o înapoia. Când realizeaza  treptat  bunătatea pe care episcopul i-o arătase, fostul ocnaș își ia numele de<strong> </strong>Madeleine și,  odată ajuns la Montreuil - sur - mer, începe o mică afacere,  devine binefăcătorul ținutului și este numit primarul orașului. Dar un vigilent inspector de poliție, <strong> </strong>Javert, îl urmărește convins fiind că Madeleine nu este nimeni altul decât ocnașul Jean Valjean, vestit pentru forța sa și, tocmai când Madeleine încearca să o ajute pe  Fantine, o fostă lucrătoare de la fabrică, lucrurile se complica.

videobals

08.09.2018

Oare cei care pun un film pe acest site au ceva cunostinte cinematografice? Sa luam de exemplu Les miserables Oricare ar fi productia sau tara, daca ajungi pe acest site toate filmele Les miserables sunt americane, pentru ca nu se precizeaza originea lui si cum nu exista nicio alta informatie decât aceea a datei iesirii in SUA S-ar putea sa fie la fel si cu filmele italiene sau de alta nationalitate, ramâne de verificat

1 0

08.09.2018

Varianta asta, deloc de neglijat este o coproductie franco germana, regizat de un binecunoscut(la vremea aceea) actor francez : Robert Hossein , care a adus ceva premii si nominalizari. Desi Lino Ventura in rolul Jean Valjean m-a impresionat, Aurul la César Awards, France l-a castigat personajul cel mai complex negativ, Thénardier datorita interpretarii deosebite a actorului Jean Carmet si atunci am inteles ceva ce vreau sa va spun.Personal sunt " incorsetata "...raman indiferent in cate variante l-am vazut si " Mizerabilii ", cred ca in cel putin 10, tot l-am vazut...raman spuneam, fidela unuia, ceea ce nu-i bine. Pentru mine,rolul Thenardier ca Bourvil nu a facut nimeni.Poate ca era francez...poate ca nu ma asteptam de la un "comic" la prima vedere sa-l vad intr-un asemenea rol. Greu va fi sa-l intreaca cineva. Dar norocul consta in faptul ca nu este personajul principal, Jean Valjean si nu trebuie sa compari pe Jean Gabin cu Fredric March sau cu ....Liam Neeson sau ...Gérard Depardieu . Nu este nici macar Inspector Javert interpretat de atatia actori mari... este doar " javra", coruptul, ....mizerabilul de Thénardier. Pentru film nota 7

2 0

RoseofSharon

08.09.2018