Les Misérables

Istoric, Dramă (United Kingdom, United States of America)

Tom Hooper

Working Title Films, Relativity Media, Universal Pictures

18 Decembrie 2012

25 Ianuarie 2013

<p>Adaptare a romanului Mizerabilii de Victor Hugo, filmul e o poveste despre onoare, dragoste și obsesie, care se desfășoara în Franța, pe fundalul dramatic al secolului XIX-lea. Jean Valjean este condamnat la ani grei de ocna pentru furtul unei bucăti de pâine și, când reușește să evadeze, e nevoit să se ascundă de necruțătorul inspector Javert. Totuși, în ciuda suferințelor îndurate pe nedrept, Jean Valjean nu se lasă copleșit de ură și are tăria de a deveni un om cu adevărat bun. </p>

Vladmoviefan

08.09.2018

Dezamagitor. Unele scene din film nu le-am putut suporta, erau atat de enervante incat ma zgariau pe creier. Singurele personaje care mi-au placut au fost Jean Valijean ( Hugh Jackman) , Javert(Russell Crow) si Cosette( Amanda Seyfried) restul ma calcau pe nervi. Nu inteleg de ce atatea laude pentru Anne Hathaway mie nu mi sa parut cine stie ce. Per total povestea merita, este superba dar faptul ca este muzical pentru mine a fost o dezamagire.

4 7

raspopilcarita

08.09.2018

Asta-i scena pe care poţi fi orice . După ce suntem întâmpinaţi cu glorioasa scenă a teribilului sclavagism dus la apologetic de scenă ( frânghii ce nici nu-mi pot imagina că pot fi strânse ori ţinute-n mână , în viaţa reală , ploi ce chinuiesc fără milă '' pe unii '' , paznici zeloşi ce par că nu au sânge-n venă ci ceva prea puţin comestibil , motive ale eliberării însuşite prin umilinţi nemaiântâlnite başca acea ridicare de catarg ce nu poate fi încadrată la nici-o faptă ) primim rând pe rând o mulţime de repere morale sociale ce ne guvernează ori ne-au guvernat vieţile pe lângă care nu poţi trece fără să observi că cei care ori a căror gură pronunţă replicile sunt oameni îmbrăcaţi oarecum cu stigmatul unui ev mediu oarecum religios ( un preot gras de-atâta post , bun la inimă şi iertător până la sacrificiu , o mulţime de slujitori ai bisericii la fel de graşi , temători şi reticenţi dar cu simţurile aţintite către cel care părea că le alcătuieşte starea , mulţime de bunuri care aşteptau să fie furate dar ...; ) . Bietul , Jean , nu avea de unde să ştie că viaţa , după ce-l chinuise atâta amar de vreme , avea să-l mai supună la înc-un rând de cazne morale , sufleteşti şi sociale din care-aveau să răzbată doar instinctele sale cele mai lăuntrice despre care nici măcar nu ştia că există . O scenă largă şi cuprinzătoare în care oamenii aveau să fie rând pe rând cuprinşi fiecare de febra sa . Nu am mai văzut un film care să ţină active şi în prim plan o mulţime la fel de mare de personaje ca acest , puţin spus , FILM . După ce am văzut o mulţime de mizerabili puşi în scenă , în peste 100 ani de film , în mai toate ţările lumii ( numai francezii i-au aşezat în scenă de peste câteva sute de ori ) , în mai toate limbile lumii , pe mai toate genurile de scene , am văzut de această dată o ecranizare fabuloasă cu o muzică ce te cutremură şi o trăire lăuntrică a personajelor mult apropiată de moravurile anilor 1800 . Recuzita este impresionantă (nici nu te miri că a costat atâta , punerea în scenă ) şi-mi este greu să cred că mai poţi face gafe de scenă jucând la un asemenea nivel . Îmi place rău de tot , Hugh şi cred că acesta este marele său rol , rolul care-i va pune-n blazon valoarea . Super tare Hugh şi s-auzim părerea lumii , oricare ar fi ea , tu ai marcat oricum ...........

7 6

adrian_adrian

08.09.2018

Sincer ii inteleg toate nominalizarile ,in special cea pentru Anne Hathaway pentru cel mai bun rol secundar , insa mie nu mi-a placut deloc in ideea ca , chiar nu imi plac musicalurile , am incercat totusi sa ii dau o sansa si regret deoarece chiar nu mi-a placut deloc Singurul lucru bun a fost Anne Hathaway , in rest rolul lui Hugh jackman ca Jean valjean nu se potriveste si mai ales Russel Crowe in rolul lui Javert Urmariti "Mizerabilii " din 1998 cu liam neeson sau cel cu Jean gabin , acelea chiar merita:)

2 4