Les misérables (2001)

7 Ianuarie 2001

20 Octombrie 2020

' Les Miserables '(2000) este o ecranizare a romanului cu acelaşi nume al lui Victor Hugo , scris în anul 1862 , regizat de către Jose Dayan . Romanul este una dintre cele mai mari realizări ale lui Victor Hugo şi a fost scris în timpul exilului său . Este considerat o frescă socială a societăţii franceze din acea perioadă . Filmul la avut ca , co-producător pe Gerard Depardieu , acesta a jucat şi rolul lui Jean Valjean . Producţia a fost regizată într-o miniserie de televiziune şi a avut o distribuţie internaţională . De-a lungul timpului , romanul a cunoscut peste 16 ecranizări , multe dintre ele fiind realizate în co-producţie internaţională . Prima parte a filmului îl portretizează pe , Domnul Myriel , devenit episcop de Bienvenu , care locuieşte la Digne , împreună cu sors sa , Baptistine . Are ocazia de a se întâlni cu un evadat , care îi bate la uşă pentru ai cere de mâncare şi adăpost . Numele ocnaşului era , Jean Valjean . Sfârşitul filmului arată nevinovăţia lui Jean Valjean şi faptul că el săvârşise 19 ani de ocnă pentru furtul unei pâini .

Juristul

23.04.2009

Oricate ecranizari se vor mai face cu "Mizerabilii",niciuna nu va reusi sa egaleze,minunata ecranizare cu Jean Gain(unul din Mamujtii cinematografiei mondiale),in rolul lui Jean Valjean.Film de nota 10,pana la final unde nici macar 2 nu merita.Deci 10+2=12 : 2=6. Rezuilta Nota 6 cu indulgenta.In aceasta ecranizare: "s-a umplut galeata cu lapte,apoi i s-a dat cu piciorul si s-a varsat."Pacat de munca si prestatia minunata a actorilor.

4 2

crazy_bloggera

23.04.2009

Desi este un film exceptional, magnific din toate punctele de vedere, nu imi place turnura pe care o ia scenariul spre sfarsit, cand ne arata ca Valjean s-a indragostit de Cosette. Desi a crescut-o ca pe propria lui fiica, Valjean o iubeste si vrea sa ia de sotie si chiar face tot posibilul pentru a se intampla asa. Incearca sa o desparta de tanarul de care este indragostita, si care si el o iubeste enorm, prin diferite trucuri murdare. Nu reuseste decat sa o faca sa il urasca, iar astfel Valjean ramane singur. Din cate tin minte cartea nu e asa. Nu ia intorsatura asta ciudata, in care iubirea de tata a lui Vlajean se transforma intr-o mare iubire pentru fiica lui adoptiva. Nu e cea mai buna ecranizare pe care a facut-o cineva dupa minunata carte a lui Victor Hugo.

1 3

Marcus.Antonius

10.12.2010