Lesbian Vampire Killers

Horror, Comedie (United Kingdom)

Phil Claydon

AV Pictures

16 Martie 2009

25 Septembrie 2021

<p align="justify">    Din pricina unui sir de intamplari nefericite Jimmy Maclaren si prietenul sau Fletch raman blocati intr-un sat galez asupra caruia planeaza un blestem lansat in secolul al XVII-lea de catre regina vampiritelor lesbiene pe nume Carmilla, cu putina vreme inainte ca aceasta sa fie ucisa de vanatorul de vampiri Wolfgang Maclaren, nimeni altul decat un stra-strabunic al tanarului Jimmy. </p><p align="justify">    In vreme ce Jimmy si Fletch urmau sa serveasca drept sacrificii umane pentru ca barbatii din sat sa-si poata salva femeile care fusesera transformate in sclave de catre creaturile intunericului, un grup de studente straine atragatoare sunt capturate una cate una de vampiritele lesbiene si devin asemenea acestora. Jimmy Mclaren si ultima supravietuitoare din randul studentelor pe nume Lotte sunt prinsi de catre demonii care planuiesc sa se foloseasca de sangele lor pentru a o readuce la viata pe regina lor Carmilla, salvarea lor depinzand de un pierde-vara precum Fletch si de noul aliat al acestuia - vicarul satului - care trebuie sa ii elibereze pe prizonieri pana la rasaritul soarelui, cu ajutorul unei spade utilizate cu secole in urma de catre vanatorul de vampiri Wolfgang Maclaren.    </p>

Yuli

08.09.2018

OMG:O WTF:O etc... criza economica nu influenteaza deloc hollywood-ul? producatorii chiar finanteaza orice scenariu idiot? va rog spuneti-mi ca este o gluma:|