Let Me In

Dramă, Horror, Mister (United Kingdom, United States of America)

Matt Reeves, Jeff Wadlow

Hammer Film Productions, EFTI, Overture Films, Exclusive Media Group

1 Octombrie 2010

18 Mai 2021

Remake al horror-ului suedez "Let the Right One In" din anul 2008, filmul nord-american "Let Me In" il are in centrul actiunii pe Owen, un baiat singuratic in varsta de 12 ani, care este agresat fizic si verbal in mod frecvent de catre colegii de scoala si care sufera de pe urma divortului parintilor. Lipsit de prieteni si neglijat de catre mama si tatal sau, Owen isi petrece timpul perfectand planuri de razbunare impotriva colegilor care ii transforma viata intr-un iad si spionandu-si vecinii care traiesc in acelasi complex de apartamente. Atunci cand o fetita misterioasa pe nume Abby se muta impreuna cu tatal ei in blocul respectiv, Owen dezvolta sentimente de afectiune fata de ea si ii marturiseste necazurile lui intime, fiind insa umit de faptul ca noua lui prietena iese din casa numai noaptea si pare imuna la frigul iernii, pasind prin zapada in picioarele goale. Atunci cand micul oras din New Mexico in care locuiesc este zguduit de o serie inexplicabila de crime, ce coincid in mod bizar cu sosirea lui Abby, Owen isi da seama ca fetita ascunde un secret teribil, cu atat mai mult cu cat si tatal ei a disparut fara urma.

winnetou90

08.09.2018

hmmm....dupa cate se vede din trailer...e cam aceelasi lucru si probabil aceleasi evenimente din filmul suedez ( http://www.cinemarx.ro/filme/Lat-den-ratte-komma-in-Legaturi-de-singe-477179.html ) doar ca actiunea se petrece in America zilelor noastre ( nu mai stiu exact daca si actiunea din filmul suedez se petrece in prezent sau nu... ) . Filmul suedez a fost foarte bun, aducand ceva nou...dar nu am sa comentez despre el...aici. Sper doar ca aceasta versiune...a americanilor...sa se ridice la acelasi nivel cu filmul suedez. In rest...cum spunea cineva int-un comentariu asupra filmului suedez... " totusi nu va lasati pacaliti de descrierea filmului, nu este pentru cei mici. " Il recomand toturor . Suedezii fac filme bune...cel putin cele horror :) ( am mai vazut vreo 2 ) :))

5 6

DjRobby

08.09.2018