Lethal Weapon 2

Acțiune, Aventuri, Comedie, Crimă, Thriller (United States of America)

Richard Donner

Silver Pictures, Warner Bros. Pictures

7 Iulie 1989

20 Octombrie 2021

Riggs si Murtaugh sunt de aceasta data pe urmele unui respectabil diplomat sud-african care isi rotunjeste veniturile din traficul cu droguri. Desi, gratie informatiilor pretioase oferite de un personaj fara scrupule, dar haios in felul sau, interpretat de Joe Pesci, neinfricatul Riggs nu se poate atinge de vreun fir de par al ticalosului, deoarece acesta beneficiaza de imunitate diplomatica. Dupa o serie impresionanta de situatii limita, pigmentate din plin cu explozii spectaculoase, vorbe de duh marca Mel Gibson, cei doi politisti de la LAPD ajung sa se lupte pe viata si pe moarte cu greii din cartelele internationale ale drogurilor pe un vas sud-african plin cu stupefiante.

Rudolfo

08.09.2018

Tacanitul Martin Riggs (Mel Gibson) si aparent sobrul familist Roger Murtaugh (Danny Glover) isi unesc fortele in acest al doilea episod din seria de succes Arma Mortala, care a avut la data premierei incasari de peste 147 de milioane de dolari. Riggs si Murtaugh sunt de aceasta data pe urmele unui respectabil diplomat sud-african care isi rotunjeste veniturile din traficul cu droguri. Desi, gratie informatiilor pretioase oferite de un personaj fara scrupule, dar haios in felul sau, interpretat de Joe Pesci, neinfricatul Riggs nu se poate atinge de vreun fir de par al ticalosului, deoarece acesta beneficiaza de imunitate diplomatica. Dupa o serie impresionanta de situatii limita, pigmentate din plin cu explozii spectaculoase, vorbe de duh marca Mel Gibson, cei doi politisti de la LAPD ajung sa se lupte pe viata si pe moarte cu greii din cartelele internationale ale drogurilor pe un vas sud-african plin cu stupefiante. Cu un final incandescent, Arma Mortala contine una dintre cele mai tari, si-n acelasi timp comice, scene de suspans din istoria filmului. Este vorba de secventa in care un Mel Gibson disperat incearca sa-i salveze viata colegului sau ramas intepenit intr-o toaleta capcana, programata sa explodeze.

2 2

valentina26

08.09.2018

foarte tare filmul ....comedie actiune ...super ..bv

4 3

Jeddah

08.09.2018

Un film care face cinste primei parti. Unul din cele mai reusite cupluri Mel Gibson si Danny Glover fac din nou echipa in aceasta continuare a filmului Lethal Weapon. Actiune, umor, filmul asta are de toate. Unul din cele mai de succes filme din 1989, intre primele 10 ca si incasari, si unul din cele mai reusite filme de actiune. Un film pe care pur si simplu l-am sorbit picatura cu picatura. Cam atat cu laudele, il recomand tuturor si aceasta continuare a seriei Lethal weapon, de salutat si aparitia lui Joe Pesci care finiseaza excelent cuplul gibson-glover. O nota 10 meritata pe deplin de acest film.

1 1