Liberal Arts

Romantic, Comedie, Dramă (United States of America)

Josh Radnor

Tom Sawyer Entertainment, BCDF Pictures, Strategic Motion Ventures

14 Septembrie 2012

20 Septembrie 2021

<p><span style="font-size: 13px; line-height: 19px; font-family: Georgia, 'Times New Roman', 'Bitstream Charter', Times, serif; color: #333333">Jesse e un absolvent de facultate care lucrează drept ofiţer de amiteri. În această perioadă a vieţii sale, el e destul de nemulţumit, căci tocmai a terminat o relaţie amoroasă şi simte că nu are un ţel anume, un scop în viaţă, de aceea nostalgia îi dă târcoale. El e invitat la fosta lui facultate pentru a participa la evenimentul dat în onoarea profesorului său preferat, care se va pensiona. Jesse o cunoaşte pe adorabila Zibby, care până ce el pleacă din oraş îi dă semnalul clar că-i place, făcându-i cadou un CD pe care ea a înregistrat muzică, în special clasică. De-acolo relaţia lor continuă prin scrisori... scrise de mână! Ea are 19 ani, iar el 35. Lui îi e dor de conversaţiile inteligente şi de vremea când putea citi în voie, faţă de viaţa lui de aucm când are o slujbă ce nu-i permite să aspire prea înalt, cu toate că şi-a aranjat lucrurile singur în aşa fel încât să fie "de neangajat", cu o specializare în engleză şi istorie. Zibby are ochi mari, în care se citeşte curiozitatea şi interesul pentru lume, şi un optimism debordant pe care "viaţa reală" nu a apucat încă să i-l domolească. </span></p>

rocco123

08.09.2018

Josh Radnor actor, regizor și scenarist în acest film. Filmul are mai mult o abordare mai mult dramatică decât comedie. Este un film nostalgic cu unele momente romantice. E prea multă vorbărie şi a încercat prea mult ca personajele să fie prea intelectuale. În acest film sunt două personaje foarte diferite. Unul este de 35 ani, care este nemulțumit de ceea ce a realizat în viața lui, în timp ce celălalt este o tânără studentă plină de speranțe pentru un viitor luminos. Zibby vede în Jesse un intelectual, cu care ea poate avea conversații serioase despre viață și muzica de operă. Nu prea pot să-l recomand, decât celor care le plac dramele intelectuale romantice.

4 0

CarlaElena

08.09.2018

Un film frumos, destul de usor de urmarit daca ai 17 ani, o minte deschisa si cauti o portita de scapare din profan, dar si relaxare. Mi s-a parut geniala discutia in contradictoriu pe care au avut-o cei doi protagonisti in legatura cu cartile cu vampiri. M-am simtit de parca as fi vorbit cu egoul meu. Intr-un cuvant - agreabil. Recomand iubitorilor de gen.

3 0