Lies in Plain Sight

Dramă, Mister, Thriller

Patricia Cardoso

Teena Booth

3 Octombrie 2010

7 Mai 2021

Este povestea a doua verisoare , Sofia, cea oarba, si Eva, ce erau de nedespartit in copilarie. Cand Eva se sinucide, Sofia se intoarce acasa la tatal sau, si la parintii Evei, pentru a afla ce a determinat-o pe verisoara sa sa comita acest fapt atat de drastic. Incearca sa afle cat mai multe despre cum a fost viata Evei timpul in care nu s-au mai vazut, vorbind cu fostul iubit al acesteia, Ethan, iar apoi cu iubitul si prietenul din adolescenta, Christian. Ajunge la concluzia ca relatia dintre ele doua a fost o minciuna, pentru a afla mai apoi, un adevar crud. Toate intamplarile o leaga din ce in ce mai mult de Ethan, de care se apropie tot mai mult.

soxrandom

08.09.2018

Un film chiar bun, dupa parerea mea. Nu atat de previzibil ca majoritatea. Actiunea este una fixa, dar cu suisuri si coborasuri. A avut sarea si piperul necesar unui film dramatic. Nota 10.

1 0

Masenka

08.09.2018

Din mai multe oferte de la aceeasi ora, am ales acest film.Mi-au scapat primele secvente de la inceput , dar ceea ce am vazut m-a determinat sa-l aleg si sa-l vizionez. Ideea mi-a placut, scenariul este bun.Tensiunea creste pe masura ce filmul inainteaza .La un moment dat, capeti cateva indicii asupra marelui secret al Evei , dar suspansul este bine dozat, astfel incat ramai fidel asteptand finalul, macar ca sa vezi daca ai intuit corect. Doua sau trei scene sunt cam superficial construite, dar in rest, a fost un film placut. Il recomand.Nota mea este 7. Exista totusi o idee care nu pare veridica deloc, avand in vedere faptul ca persoanele nevazatoare au simturile mai exacerbate si te intrebi totusi...cum s-a putut intampla, cum de nu si-a dat seama.??..( era doar oarba, nu si surda)..din acest motiv nu am fost mai generoasa in notare.

0 0

fireprof

08.09.2018

un film excelent din toate punctele de vedere. dramatismul nebănuit al situaţiei reale în care se afla Eva este relevat de către Sofia, o fată oarbă şi foarte ambiţioasă. Păstrareaa unui teribil secret sub tăcere, de frică şi sub şantaj face la un moment dat ca Eva să recurgă la un act extrem, acela de sinucidere. Sofia bănuieşte că ceva teribil sa intîmplat cu prietena şi verişoara ei, lucru care a determinat sinuciderea. Eva nu a mai putut duce povara acelui secret recurgând la teribilul deznodământ. sofia va demasca pe cel care a determinat toată acestă tragedie şi va aduce astfel liniştea în familia Evei.

4 11