Comedie, Romantic, Dramă (United States of America)

Greg Berlanti

Ian Deitchman, Kristin Rusk Robinson

Josephson Entertainment, Gold Circle Films

2 Octombrie 2010

17 Decembrie 2010

În comedia romantică „Viața așa cum e ea”, Holly Berenson (Katherine Heigl) este proprietara unui local de succes, iar Eric Messer (Josh Duhamel) realizează transmisiuni sportive la televiziune. După o primă întâlnire eșuată, cei doi nu mai au în comun decât faptul că se detestă reciproc și faptul că își iubesc fina, pe mica Sophie. Dar în momentul în care ei devin singurele rude în viață ale lui Sophie, Holly și Messer trebuie să îngroape securea războiului. Ei fac o adevărată echilibristică pentru a-și satisface ambițiile profesionale sau pentru a-și continua viața socială, dar pentru toate aceste lucruri ei trebuie să facă pace, pentru că sunt nevoiți să trăiască sub același acoperiș.

fiorelio

08.09.2018

Intradevar...aproape nimic original in aceasta poveste,insa cate altele de acest gen se pot lauda cu originalitatea...tema a fost indelung abordata din trecut si pana astazi.In "Life as We Know It",laudabil este faptul ca desi stim totul despre"viata asa cum e ea", desi suntem constienti de substratul tragic al "vietii asa cum e ea",totul este inbracat in hainuta unei comedii romantice plina de umanitate,de caldura si de optimism.In consecinta,un film care chiar daca nu este perfect este usor de digerat si te lasa cu o stare de bine. Sa fie oare de vina micuta Sophie(interpretata de gemenele Alexis, Brynn si Brooke Claqett),si care e atat de dulce incat iti intra la inima...sa fie oare de vina cei doi actori,Katherine Heigl si Josh Duhamel,care au facut o pereche mai mult decat simpatica...nu stiu,insa filmul cu siguranta nu este o pierdere de timp,eu chiar il recomand cu placere...Merita!

6 6

EveMitzy

08.09.2018