Life of Pi

Aventuri, Dramă, Acțiune (United States of America, Taiwan, United Kingdom)

Ang Lee, Tim Robbins

Fox 2000 Pictures, Dune Entertainment, Ingenious Media, Haishang Films, Big Screen Productions, Ingenious Film Partners

20 Noiembrie 2012

21 Decembrie 2012

Povestea unui băiat indian numit Pi, fiul unui îngrijitor de grădină zoologică care ajunge să se găsească în compania unei hiene, o zebră, un urangutan, și un tigru bengalez după ce un naufragiu îi pune în voia valurilor în oceanul Pacific.

cristimilan7

08.09.2018

Dupa naufragiul unui transatlantic, fiul adolescent al unui director de gradina zoologica, Pi Patel, supravietuieste timp de 227 de zile intr-o barca de salvare alaturi de o hiena, un urangutan, o zebra ranita si un imens si infometat... tigru de Bengal. Pustiul isi foloseste cunostintele enciclopedice in ceea ce priveste comportamentul animalelor pentru a-l tine la distanta pe tigrul Richard Parker, construind o tumultoasa si plina de riscuri relatie pe parcursul lungilor luni de calatorie in deriva pe valurile oceanului.

5 22

red_zab

08.09.2018

Poveste interesantă, imagini superbe 3D. Nu-ţi vine a crede că tigrul Richard Parker este realizat integral pe computer. Comic mi-a părut că, în ciuda situaţiillor tragice, Pi îl striga întotdeauna pe numele complet: "Richard Parker".De văzut în 3D. Nota 7,5.

3 6

08.09.2018

Life Of Pi este un film extraordinar,o adevarata capodopera realizata de Ang Lee.Se spune ca cel mai greu in realizarea unui film este sa lucrezi cu animale,copii si apa.Pentru acest film Ang Lee a excelat utilizand aceste elemente iar faptul ca facut-o in 3D este un lucru pur si simplu magnific.Multi dintre critici spun ca acest film este primul care foloseste cu adevarat tehnologia 3D. Povestea filmului este una extrem de sensibila,plina de emotie si cred ca cel mai important aspect este legat de credinta,divinitate.Personal am fost extrem de emotionat sa urmaresc aceasta poveste,in multe momente pur si simplu am fost fermecat de peisaje,si mai ales fascinat sa vad cum evolueaza relatia dintre Pi si Richard Parker. Despre distributie nu sunt foarte multe de spus,numele actoriilor nu spun nimic insa toti actorii au facut o treaba excelenta.In primul rand trebuie remarcat Suraj Sharma,pentru el Life Of Pi este primul film din cariera. Pentru incheiere spun ca Life Of Pi este o parabola despre supravietuire,acceptare,adaptare si mai ales despre prietenie.Cu siguranta Life Of Pi este una dintre capodoperele anului 2012.Recomand cu cea mai mare placere acest film,incercati sa il vedeti la cinema pentru ca 3D-ul accentueaza si mai mult intensitatea emotionala.

18 10