Life with Louie (1995)

9 Septembrie 1995

5 August 2021

Serialul animat "Viata cu Louie", castigator a doua Daytime Emmy Awards si a trei premii Humanitas, prezinta copilaria producatorului principal Louie Anderson. Aventurile familiare ale lui Louie constituie tema acestui serial. Familia sa: tatal Andy Anderson fost bucatar in razboi reda cu maiestrie povesti imaginare in care el salveaza intreaga omenire. Desi nu conteneste cu laudele cu privire la extraordinara lui cariera militara recunoscuta de intreaga planeta, este foarte generos si iubitor fata de copiii sai. El fusese de fat in razboi, bucatar si printr-o intamplare fericita cand sortul de la zona posteriorului ii ia foc, prin tipetele sale alerteaza intregul regiment acestia putand astfel sa descopere tabara inamica apropiindu-se! Minciuna sfruntata a tatalui sau si porecla de Fundulet nu il detremina pe Louie, spre fericirea tatalui sa poarte pica. ci din contra se arata demn de el. Mama lui Louie, Aura este o gospodina desavarsita, mama iubitoare si initiatoarea regulilor casei, manifestand o deosebita grija respectarii acestora. Specialitatea Aurei sunt vesnicii cartofi dulci. Jenny este marea dragoste a lui Louie care il scapa mereu de tiranul Glenn Glenn si de castanele acestui neiertator, care nu scapa ocazie sa nu il hartuiasca.  Serialul Viata cu Louie s-a bucurat de un succes rasunator putand fi trecut in revista chiar si ca rival al altor seriale celebre ca Tom&Jerry sau "Ce-i cu Andy?"

113 Ordonare după: | |

KgheO

19.03.2009

Un serial de desene animate minunat.. este o adevarata relaxare sa urmaresti acest serial episod cu episod, cred ca am vazut toate episoadele, si imi pare rau ca nu mai am ce vedea!

9 1

Badalau

03.06.2009

Da.Si mie mi-au placut aceste desene.Acest Loiue,un obez mic,care in ochii majoritatii pare un pampalau,dar in el se ascunde un baiat intelept,gata sa-i ajute pe toti indiferent de conjunctura.Acest Louie,nu ezita la fiecare episod sa ne spuna cate o pilda, sa ne invete ceva,sau sa ne zica ceva din ce fac oamenii mari,mirandu-se.Tare rau tasu,Andy,acet camarad de razboi, ce se crede un adevarat erou in viata,nu ezita sa-i streseze pe cei din familie cu intamplarile sale din razboi,mai mult sau mai putin prelucrate in mintea sa.Un desen frumos,nu atat de pueril cum sunt altele,nota 7!!!

1 2

alex_il_fenomeno

02.09.2010