Like Someone in Love

Dramă (France, Japan)

Abbas Kiarostami, Jay Russell

Euro Space, MK2 Productions

15 Septembrie 2012

15 August 2020

<p>Akiko e o tânără japoneză care îşi plăteşte studiile din banii pe care îi câştigă ca escortă (o ocupaţie legată adesea de prostituţie). Noriaki, prietul ei abuziv şi supra-protector habar nu are cum face ea bani. Când Akiko stabileşte întâlnire cu un domn pe nume Takashi, vieţile tuturor vor fi schimbate. Takashi e un scriitor şi un profesor singuratic, foarte inteligent, care predă şi clasei lui Akiko.</p>

mdomnita

08.09.2018

Like Someone in Love e un film despre iubire, despre cît de mult are fiecare dintre noi nevoie de ea și despre greșelile pe care la facem căutînd-o. Filmul prezintă iubirea din perspectiva unor oameni diferiți, concentrîndu-se pe modul în care ei o percep. După părerea mea merită văzut, e o realizare reușită și frumoasă care vă va face să vă gîndiți altfel la viața sentimentală și la relațiile între oameni.

0 0

08.09.2018

L-am vazut aseara si recunosc ca m-a impresionat povestea, fiind oarecum si " de varsta mea" cand desi tinerilor li se pare ca se descurca singuri... un batran sfatos e bun la casa....Cum e si normal, ca sa placa si unora si altora filmul pune in dialog tineretea cu maturitatea, studenta cu profesorul, fata cu baiatul, visul cu adevarul.... Iranianul Abbas Kiarostami dovedeste odata in plus capacitatile deosebite de a spune o poveste in mod placut dar ferm iar frumoasa japoneza Rin Takanashi este fermecatoare. Dar, cel care m-a uimit a fost durul Ryô Kase care in acest film se transforma pur si simplu de la o secventa la alta reusind o performanta actoriceasca de necontestat.

0 0

08.09.2018

recunosc ca nu am fost foarte entuziasmata cand am inceput sa il vad, dar pe parcurs mi-a atras atentia; iti ofera o alta perspectia asupra vietii, fiecare vede un lucru in functie de experienta de viata, gradul de cultura si fiecare abordeaza in mod diferit o relatie; e un film ce merita vazut, e drept ca finalul nu mi-a placut, mi-a lasat un gust amar.

0 0