Lincoln

Istoric, Dramă (India, United States of America)

Steven Spielberg

DreamWorks, Amblin Entertainment, Dune Entertainment, The Kennedy/Marshall Company, Participant Media, Reliance Entertainment, 20th Century Fox

9 Noiembrie 2012

1 Februarie 2013

<div id="short_body_sinopsis" class="ml15">Al saisprezecelea președinte al Statelor Unite ale Americii, Abraham Lincoln, va conduce Nordul spre o mare victorie împotriva Sudului, în timpul Războiului Civil American (1861-1865). Filmul este surprinde ultimele luni din viața lui Lincoln, abolirea sclaviei și uniunea statelor americane, având ca sursă de inspirație cartea scrisă de Doris Kearns Goodwin.</div>

riddick

08.09.2018

Al saisprezecelea presedinte al Statelor Unite ale Americii, Abraham Lincoln va conduce Nordul spre o mare victorie impotriva Sudului, in timpul Razboiului Civil American (1861-1865). Astfel Abraham Lincoln este primul presedinte american care a abolit sclavia si a desavarsit unitatea statelor americane

6 24

RMC2010

08.09.2018

Daniel Day-Lewis are asigurata cel putin o nominalizare la Oscar,daca nu chiar va castiga al 3-lea Oscar pentru cel mai bun actor in rol principal.Un film bun,printre cele mai bune de anul asta,regia magistrala,dar ceea ce ramane dupa vizionarea filmului din punct de vedere strict al prestatiilor actorilor este rolul lui Lewis, cea mai buna portretizare a unei personalitati politice din toate timpurile.Nu as ramane surprins ca acesta sa fie cel mai bun film al anului. Acest film mi-a confirmat 2 lucruri: 1.Daniel Day-Lewis este cel mai bun actor englez all-time. 2.Steven Spilberg este un geniu.

10 10

Bachus-B

08.09.2018

filmul prezinta viata politica a presedintelui Lincoln in ultimul an de razboi civil ..filmul nu este facut cu un buget mare .. nu arata nici luptele intre nord si sud ci doar simbolic in umbra... , nu are nici sute de figuranti este doar un film modest politic !Daniel Lewis este cred alegerea perfecta pt acest rol fiindca semana 99 la suta pefect cu Lincoln ..o interpretare de geniu ..din pacate Spilberg nu a facut un film grandios istroric cum trebuia sa faca cu un astfel de actor..si care sa ramana in cinematografie ca cel maiu grandios film facut despre Lincon facut vreodata .. ci doar un film modest ...si sincer destul de apasator ...performantele actoricesti sunt foarte bune si imaginea sunt exelente dar... ca si toate filmele din anii 2000..lasa extrem de mult de dorit de la spectator si nu il satisface pan la capat... ca si filmele anilor 90...! sfarsitul vrea sa para unul tragic dar nu loveste spectatorul deloc fiindca asiunarea presedintelui nu este aratata brutal si tragic cum ar trebui..ca sa zbucnesti in lacrimi .. ci.este doar sugestiva- un om zbiara- the prezident is died.!... si cam atat ...! din pacate este doar un film simbolic fara magie ...! nota 7 cu indulgenta...!

8 7