Little Children

Romantic, Dramă, Comedie (United States of America)

Todd Field

New Line Cinema, Standard Film Company, Bona Fide Productions

6 Octombrie 2006

16 Februarie 2007

<p>Intr-o comunitate micuta din nord-estul Americii, Brad Adamson (Patrick Wilson) este centrul atentiei unui grup considerabil de femei maritate si nu numai. Toate il urmaresc de la distanta si ii sorb fiecare gest, mai ales cand Brad isi ia fiul de pe terenul de joaca. Chipes, afectuos si responsabil, el este visul oricarei femei. </p><p>Sarah (Kate Winslet) va fi aleasa lui, pe care ajunge sa o sarute si in compania careia petrece din ce in ce mai mult timp la piscina, unde amandoi isi supravegheaza copiii. Idila lor incepe sa prinda aripi pe fundalul unor suspiciuni care fac respectiva comunitate sa clocoteasca, in momentul in care isi face aparitia Ronnie (Jackie Earle Haley), un pedofil care s-a mutat de curand in cartier.</p>

cezar33

08.09.2018

Un film care ar trebui sa cucereasca mai multe Oscaruri in acest an. Este un film de arta, este un film inteligent, este un film despre pasiune, este un film despre alienare, este un film despre irosirea vietii si ratare. Personajele-ti sunt familiare din prima clipa pentru ca si tu traiesti ca ele in viata de toate zilele. Ce poate fi mai socant decat realitatea? Orice fantezie erotica paleste cand doi parteneri fac dragoste pasional. Un bolnav psihic isi controleaza handicapul (oare?) automutilandu-se. Cei care-l izoleaza si haituiesc par mai bolnav decat el. Filmul se incheie bilateral cu happyendul american de data asta amarui fiindu-i gustul, totusi credibil satisfacandu-te ca spectator. Actorilor: Kate Winslet si Jackie Earle Haley le acord 10 cu felicitari. Celorlalti doar 10. Regizorul Todd Field este la primul lui mare succes. Sa speram ca ne va oferi si altele.

12 6

Patronu

08.09.2018

Un film complex, inteligent, bine pus la punct, ce studiază viaţa dintr-o suburbie americană. Mi-a plăcut modul sincer de expunere a poveştii, cât şi comentariile erudite şi acide ale naratorului (trebuie menţionat că filmul e o adaptare după romanul lui Tom Perrotta). Distribuţia a fost inspirat aleasă. Fiecărui actor i se potriveşte pe deplin rolul, cu un plus pentru Kate Winslet (nominalizată la Globul de Aur şi Ghilda Actorilor), iar personajele sunt pe cât de detaliate, pe atât de simpatice, fiecare în felul său. E unul dintre cele mai bune filme prezente la premiile de anul acesta. Vi-l recomand.

13 7

Lili

08.09.2018