Comedie, Dramă (United States of America)

Jonathan Dayton, Valerie Faris

Michael Arndt

Fox Searchlight Pictures, Bona Fide Productions, Big Beach

26 Iulie 2006

1 Decembrie 2020

Familia Hoover calatoreste de la Albuquerque la concursul Mica Miss Sunshine, in Redondo Beach California, pentru a-i indeplini cea mai mare dorinta fiicei lor de 7 ani, Olive, o fetita obisnuita cu vise mari. Pe drum, familia trebuie sa faca fata viselor sfaramate, inimilor zdrobite, unei dubite VW stricate, precum si unui concurs de miss ireal. In calatoria lor prin peisajele bizare, familia Hoovers invata sa aiba incredere unii in ceilalti si sa se ajute, indiferent de provocarea care le sta in fata.

Silviu_18ro2002

08.09.2018

Acest film nu m`a impresionat cu nimic, n`a avut nimic spectaculos, cum a inceput asa s-a si terminat.Daca ar fi sa dau o nota de la 1/10 cred ca as alege un 5 TRAS DE PAR

1 12

Incoruptibilul

08.09.2018

Un fillm deloc RAU !!! 8/10 ! Felicitari bunicului :)

10 8

giulia dobre

08.09.2018

Poveste corala ?i ?on the road?, filmul realizeaz? cu mare lejeritate o satir? destul de aprig? la adresa Americii, absurd? ?n cotidianul s?u obsedat de normalitate. ?ntr-at?t ?nc?t cu u?urin?? po?i deveni un alien, un neadaptat sau un suferind?Pre?ul pentru a r?m?ne tu-?nsu?i pare a fi unul enorm?Pelicula urm?re?te fiecare personaj ?n acea America ?n care este constr?ns s? tr?iasc?, ag??at de propriul vis. Un vis care ?n fapt este un pretext, o ra?iune de a fi, un semn implicit de distinc?ie fa?? de o societate care nu place ?i care produce team?? ?n fa?a cerin?ei implacabile de success a societ??ii contemporane, filmul sugereaz? o alt? variant?: succesul ?nseamn? s? reu?e?ti a r?m?ne tu-?nsu?i, s? supravie?uie?ti cu tenacitate ?i s? po?i conta pe cineva. Astfel precum o demonstreaz? micu?a Olive. ?n minoritate ?i bizar? printre mon?trii de feti?e machiate strident, contaminat? de nevoia de a-?i urm?ri visul (chiar dac? unul departe de adevarata ei natur?), ea este uneori b?tuta de v?ntul dubiilor ?i al nesiguran?ei. ?ns? la final va ie?i eliberat? ?i revitalizat? prin expresia personalit??ii ei spontane, care va ?mbarca ?i reuni ?ntreaga familie. ?n cuvintele bunicului st? concentrat micul mesaj al filmului:?Un adev?rat loser nu este unul care nu ?nvinge. Un adev?rat loser est unul c?ruia ?i este at?t de team? c? nu va c??tiga ?nc?t nici nu mai simte team??Cei doi regizori dovedesc c? ?tiu s? pun? ?n scen? o familie de loseri, ?i o fac cu at?t de mult gust ?i delicate?e ?nc?t ies ?nving?tori, d?ruindu-ne o perl? str?lucitoare ?n aceast? ?ntunecat? mare de produc?ii triste ?i inutile?.

1 7