Little Shop of Horrors

Horror, Comedie, Muzică (United States of America)

Frank Oz

Geffen Pictures, Warner Bros. Pictures

19 Decembrie 1986

14 Mai 2021

<p>Seymour Krelborn este un orfan timid ce lucreaza in floraria lui Mushnik's. Seymour este indragostit in secret de colega lui, Audrey Fulquard si este batjocorit zilnic de catre seful lui.<br />In cautarea de noi plante exotice, Seymour gaseste intr-o zi o planta misterioasa dintr-o specie necunoscuta pe care o numeste Audrey II. <br />Noua planta pare sa aiba o pofta ciudata pentru sange si incepe sa ii cante lui Seymour pentru a-l anunta ca ii este foame. Pentru a satisface foamea lui Audrey II, Seymour o hraneste cu dentistul Orin, sadicul logodnic al lui Audrey si mai apoi chiar cu Mushnik insusi, deoarece acesta fusese martor la moarte lui Orin.<br />Va cuceri Audrey II lumea sau vor reusi Seymour si Audrey sa o opreasca?</p>

bradu

08.09.2018

Un muzical plin de comedie si groaza,cu un subiect foarte original.Totul se invarte in jurul unei flori ciudate dar si inceputul unei idile intre doi tineri la fel de ciudati.Merita urmarit,un film reusit si bine primit de critica.

1 2

Kid_Rainen

08.09.2018

Un muzical pe alocuri amuzant, plăcut, destul de relaxant...Uşor de vizionat, cu un ritm şi o atmosferă reuşite, colorat de prezenţa florii "necunoscute", a cărei replică de mai sus este molipsitoare...

0 2

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un muzical ce isi are originea din piesa cu acelasi nume de pe Broadway , insa realizat intr-o maniera atat de originala si de placuta , cu numeroase melodii extrem de potrivite , situatii care mai de care mai neasteptate , mai amuzante , mai placute sau mai tensionate , avand un mare efect asupra celui care il urmareste , avand in el ceva infantil , parca de copii mici , insa cadrul ambiant creat de poveste te cucereste si te mentine atras pana la finalul atat de reusit , asa cum te-ai si astepta , pana la urma ... merita urmarit cel putin o data ! ii acord nota 8+

1 9