Live and Let Die

Aventuri, Acțiune, Thriller (United Kingdom)

Guy Hamilton

United Artists, Eon Productions, Danjaq

5 Iulie 1973

28 Ianuarie 2021

<p><strong>Live and Let Die</strong> se axeaza pe o noua misiunea a lui Bond, care acum investigheaza crimele a trei agenti din cadrul MI:6. Nu dureaza mult pana cand acesta isi gaseste vinovatul, in persoana lui Kananaga, cunoscut si sub numele de Mr. Big. Locuitorii unei mici insule din Caraibe nu stiu ca acest Kananga pune la cale un transport enorm de droguri catre Statele Unite ale Americii pentru a crea o dependenta la nivel national, care nu i-ar aduce lui decat profit. Agentul 007 de la serviciile secrete ale Marii Britanii, trebuie sa-l opreasca pe Kananga inainte ca acesta sa-si puna in aplicare planul diabolic. Insulele din Caraibe sunt un focar al cultului voodoo, al superstitiilor si al ocultismului. </p><p>Bond ajunge la Kananga prin frumoasa Solitaire, o frumoasa ghicitoare, care citeste in cartile tarot, si care este foarte cruciala pentru planul lui Kananaga, dar care pana la urma nu rezista nici ea farmecelor lui Bond. El intampina multe pericole in misiunea sa, de la rechini albi pana la uriasi aligatori, ceremonii voodoo si un serif suspicios care se intreaba de fapt de partea cui este acest misterios domn James Bond. Bond este urmarit de dusmani nu numai pe pamant, dar si pe apa si in aer. Totusi, reuseste sa-i invinga pe toti, inclusiv pe nemilosul Kananga.</p>

dan6969

08.09.2018

Nu mai tin minte daca l-am vazut dar, costumul era la dunga si freza la locul ei in orice film al lui din seria 007. Ca dealtfel si femeile frumoase care-l adora.

0 0

SirX

08.09.2018

Live and Let Die se afla pe locul intai in topul meu James Bond. La aceasta ierarhizare un cuvant greu de spus il are si coloana sonora compusa de Paul si Linda McCartney. Am avut sansa ca imediat dupa aparitia filmului sa am soundtrackul original pe o caseta 8-track de la United Artists, dar... copil prost fiind, am aruncat caseta dupa ce nu am avut la ce s-o mai ascult, acum ea face parte din topul raritatilor.

1 0

Dragos_87

08.09.2018

Foarte bun filmul,tanand cont ca in acele timpuri cinematografia statea cam prost la capitolul efecte,foarte putine batai corp la corp,spre final am remarcat putine dar bune...un Roger Moore foarte talentat si mereu aranjat din toate punctele de vedere isi face bine treaba,o coloana sonora de execptie care te tine intr-un suspans mediu si placut pe tot parcursul filmului,il recomand neaparat!

0 0