Dramă, Film TV (United States of America)

Lloyd Kramer, Brian Levant

Christopher Monger

Silver Screen Pictures, Lifetime

25 Noiembrie 2012

20 Septembrie 2021

<p>Pe platoul de filmare a superproducţiei "Cleopatra", cea mai frumoasă femeie de la Hollywood, Elizabeth Taylor, ajunge în braţele unuia dintre cei mai buni actori din lume, Richard Burton. Cei doi s-au îmbrăţişat în chip de Cleopatra şi Marc Antoniu, dar nu şi-au mai dat drumul nici în culise. Povestea lor de dragoste, începută în timp ce fiecare era în cuplu cu altcineva, a atras toată atenţia, iar cei doi au devenit cel mai vânat şi fotografiat de paparazzi cuplu din lume. Relaţia lor tumultoasă, născută în faţa camerei de filmat, a continuat şi în alte filme în care au apărut împreună - "V.I.P.", "Who's Afraid of Virginia Woolf?". Adevărate staruri, cu gusturi extravagante, de la diamante imense la yachturi şi avioane particulare, cei doi au fost mereu pe primele pagini de ziar. S-au căsătorit, au divorţat, s-au recăsătorit, au divorţat iar... Dar au rămas pentru totdeauna unul în inima celuilalt, chiar dacă temperamentele lor vulcanice nu le permiteau să se iubească în tihnă. O iubire nemuritoare şi imposibilă.</p>

nykci

08.09.2018

Povestea emotionanta si totodata colerica, este foarte frumoasa, iar faptul ca Lindsay Lohan joaca rolul chiar maretei stea Liz Taylor face filmul wow. Abia astept sa-l vad

2 6

cath.rine

08.09.2018

O poveste ce merita o ecranizare, insa o ecranizare pe masura. Inca de cand am vazut ca Lindsay Lohan o va juca pe fata cu ochi violeti a Hollywood-ului am zis ca o alegere mai proasta nu se putea. Lohan nu e actrita, chiar daca se chinuie sa arate contrariul; s-a lansat de mica drept o roscata simpatica, apoi a mai realizat cateva comedioare si acolo ar fi trebuit sa se opreasca. Vrand insa, probabil, sa se relanseze, si-a asumat un rol mult prea mare pentru ea si reuseste performanta de a o transforma pe Elizabeth Taylor intr-o frumoasa papusa de plastic, coafata, machiata si imbracata de gala, cu crize ocazionale si aproape complet lipsita de farmecul ei aparte, nimic mai mult. Nici acel Grant Bowler nu a facut un rol acceptabil, si cu siguranta nu merita sansa de a reprezenta un nume ca Richard Burton, pe care in "Liz & Dick" il face sa apara ca un personaj modest si stangaci. Daca insa nu se tine cont de povestea din spatele filmului, de personalitatile care ar trebui sa apara in fata privitorului, filmul poate fi luat drept o drama usoara care incanta privirile prin machiajul specific acelor ani, tinutele pline de eleganta vremurilor si bijuteriile extravagante. Il recomand doar celor care nu asteapta prea mult, celor care nu spera sa o vada pe Liz debordand de emotie pura sau pe Dick cazand in mrejele ei.

2 0