Steven Knight

IM Global, Shoebox Films

10 Aprilie 2014

8 Mai 2021

Deniro

08.09.2018

"Locke" il are in rolul principal pe Tom Hardy , el este singurul actor care apare pe tot parcursul acestui film , este practic singurul actor ce joaca in acest film . Povestea il are in centru pe Ivan Locke , care se afla intr-o masina , avand un telefon , si o multime probleme pe care va incerca sa le rezolve in cele 84 de minute ale acestui film . La prima vedere , pare un film banal , dar pe parcurs , devine din ce in ce mai interesant , deoarece interpretarea lui Tom Hardy este excelenta , joaca foarte bine , te face sa intri in pielea lui si sa incerci sa rezolvi problemele cu care are de a face . Regia este una foarte buna , la fel si scenariu , ambele facute de Steven Knight . Un film care pe mine personal nu ma plictisit , ma tinut conectat timp de 84 de minute , un film pe care nu il voi uita usor , si care primeste din partea mea nota 9.5.

4 0

08.09.2018

Dupa foarte mult timp in sfarsit am avut ocazia sa pot urmari un nou film cu Tom Hardy.Imi era foarte dor de acest magnific actor iar dupa o perioada de pauza acesta are o agenda foarte incarcata cu foarte multe noi filme in pregatire sau chiar pregatite de lansare. Primul film din aceasta lunga agenda este Locke,un film care a surprins foarte placut criticii din intreaga lume.Locke este un film destul de deosebit,foarte original si surprinde cu o poveste simpla dar plina de emotie.Povestea il are in centru doar pe Ivan Locke iar acest personaj este unul foarte interesant.Probabil si interpretarea reusita de Hardy ii confera personajului ceva aparte.Fiecare replica spusa de personaj mi s-a parut interesanta iar fiecare gest facut de actor mi s-a parut interesant.Pur si simplu Ivan Locke este un personaj care nu are cum sa nu iti capteze atentia si ca spectator nu ai cum sa nu incerci sa-i intelegi povestea si situatia. Regia filmului este absolut geniala.Steven Knight reuseste cu multa inspiratie sa aduca la viata un personaj credibil,plin de emotie si o poveste interesanta.Din punct de vedere vizual filmul este excelent.Destul de stralucitor un multe momente,destul de calm in unele momente,foarte intens cand e nevoie.Pur si simplu regizorul a facut o treaba excelenta in realizarea acestui film iar acesta merita umila mea recunostinta. Probabil pentru multi filmul ar parea banal sau plictisitor insa pentru mine acest lucru nu a fost viabil.Pentru mine este o imensa placere sa il urmaresc pe Hardy iar respectul pe care il port acestui actor este nemarginit.Am asteptat acest film de foarte mult timp iar faptul ca in sfarsit am avut marea ocazie sa vad acest film ma bucura nespus.Acum astept cu nerabdare The Drop care se anunta un alt film in care Hardy v-a avea o interpretare intensa. Locke este un film pe care probabil nu multe persoane il vor vedea sau chiar nu au auzit de el.Insa cineva cu niste cunostine ample despre cinematogrfie cu siguranta v-a fi intrigat de acest film.Probabil cei care il apreciaza pe Hardy vor dori foarte mult sa vada acest film la un moment dat.Eu cred cu desavarsire ca acest film merita toata atentia dumneavoastra.

6 0

08.09.2018

ma asteptam la altceva, nu am fost pregatita pentru o capodopera initial filmul mi s-a parut enervant si plictisitor dar apoi am realizat ca locke am putea fi oricare din noi, superba regia, original si briliant scenariul, iar hardy a fost extrem de credibil; de mult nu am mai vazut un film atat de intens sunt convinsa ca nu se va bucura de mare succes la public dar e o capodopera.

2 0