Dramă, Mister, Romantic, Thriller (Belgium)

Erik Van Looy, Michael Mann

Bart De Pauw

woestijnvis

21 Octombrie 2008

18 Mai 2021

Este un film plin de suspans si rasturnari de situatii. Cinci prieteni Vincent, Chris, Filip, Luc si Marnix sunt cinci oameni de afaceri prosperi carora nu le lipseste nimic; toti au sotii superbe, copii cu care se pot mandri, iar la servici sunt lideri. Pe langa prietenia care-i leaga de ceva ani mai au un lucru in comun: Apartamentul. Acest apartament nu este unul obisnuit, ci unul pentru "nebunii" in afara casniciilor. Sotiile nu banuiesc nimic si viata extraconjugala ia avant, pana cand intr-o zi gasesc in apartament o tanara moarta, intr-o balta de sange. Prietenii incep sa se suspecteze, pentru ca existau doar cinci chei si o parola sofisticata pentru a accede in acel apartament.

berby

08.09.2018

Este un film cu o distributie buna, un triller care nu te "da pe spate prin actiune" ci prin fantezia povestii in sine. Pe de alta parte este pentru iubitorii de filme gen "The Usual Suspects", dar mai "greu" putin, se vorbeste olandeza si este film belgian - partial interesant. Patru barbati (dintre care doi dintre ei sunt si frati) prieteni buni din copilarie, primesc de la un al cincilea cate un rand de chei de la un apartament (pentru "nazdravanii"-fara sa stie sotiile lor) dar el este un burlac convins, si vrea sa'i faca si pe ei sa profite de timpul liber, cand intr'o zi gasesc in casa o fata omorata, cum doar ei cinci aveau chei incepe o adevarata cautare a vinovatului. Filmul este "bine inchegat", nu'ti da indicii, adica: nu'ti poti da seama cinei autorul (au personalitati diferite, fiecare ar avea motiv, caractere diferite) si se suspecteaza reciproc, pana la final. Este o adevarata provocare "la care te supune" sa fii detectiv 2ore, vizionare placuta.

2 1

just_catalina

08.09.2018

Un film care merita vazut mai ales ca va pune mintea la contributie.Cand crezi ca e cineva,de fapt e altcineva,totul e un joc al mintii f bine gandit.Mi-a placut f mult,il recomand cu incredere.Nota 9

2 0

Rhot.Adeth

08.09.2018

desi titlul nu-mi spunea mai nimic,distributia deasemenea,m-am riscat....si-am castigat.este un film surpinzator de bun,un film care te consuma si-ti creaza falsa concluzie,il recomand si-l notez cu 9!este doar parerea mea!

2 0