Logan

Acțiune, Dramă, SF (United States of America)

James Mangold

The Donners' Company, Hutch Parker Entertainment, Genre Films, TSG Entertainment, Marvel Entertainment, 20th Century Fox

28 Februarie 2017

3 Martie 2017

Suntem în 2029. Mutanţii au dispărut — sau sunt pe cale să dispară. Un Logan izolat, deznădăjduit, care îşi pierde zilele bând, ascunzându-se într-o zonă îndepărtată a graniţei cu Mexicul, făcând rost de mărunţiş lucrând ca șofer. Companionii lui în exil sunt proscrisul Caliban şi un Profesor X suferind, a cărui minte singulară este îmbolnăvită de crize care se înrăutăţesc. Dar încercarea lui Logan de a se ascunde de lume şi de moştenirea sa ia sfârșit brusc când o femeie misterioasă apare cu o solicitare urgentă — ca Logan să aibă grijă de o tânără extraordinară, astfel încât ca aceasta să fie în siguranţă. Curând, se vor produce încleştări, deoarece Logan trebuie să facă faţă forţelor întunecate şi unui ticălos din trecutul său într-o misiune pe viaţă şi pe moarte, misiune care îl va direcţiona pe luptătorul uitat de vreme către un drum ce îl va conduce spre împlinirea destinului său.

08.09.2018

Asteptam aceat capitol din seria X-Men cu un entuziasm ridicat avand in vedere ca imaginile si informatile dezvaluite in trailere m-au impresionat destul de mult. Povestea la prima vedere pare una interesanta, plina de emotie si drama, asta desigur pe langa momentele de actiune. Acum in momentul premierei, criticii au lansat numai ganduri bune despre ceea ce au vazut aici, astfel mie ideea de a-l vedea la cinema a devenit clara. Logan a fost filmul care ma asteptam din punctul de vedere al caracterizarii personajelor. Mi-a placut enorm ideea din spatele celor doua personaje centrale si atat de cunoscute. Astfel il regasim pe Logan intr-o forma fizica slabita, incapabil sa isi mai foloseasca puterile la potential maxim. Imbatranit, palid, otravit insa cu o inima mult mai mare decat l-am intalnit ultima data. Il regasim intr-o postura foarte prafuita in care cu mari dificultati are grija de bunul lui prieten Charles Xavier, aceata din urma cu o stare de sanatate precara. Chiar mi-a placut la nebunie ceea ce au realizat acum cu aceste doua personaje iconice, cat de mult au aprofundat stransa legatura dintre acestia. Deci din acest punct de vedere filmul sta excelent, nota 9 as zice pentru ca din pacate nu am ramas impresionat de ceea ce trebuiau sa fie cele mai regretabile momente ale filmului. Cand vine vorba de actiunea filmului, de ce anumite lucruri se intampla si de ce anumite personaje apar in peisaj, filmul spre surprinderea mea a stat teribil de prost. Chiar nu prea are mare sens ce se intampla pe tot parcursul actiunii. Din acest punct de vedere povestea este chiar slaba, fara un deznodamant anume sau ceva relevant care sa ma ajute sa imi formez o imagine clara asupra situatiei generale, asupra extinctiei mutantilor. Personajele negative sunt inutile, inexistente, lucru teribil pentru acest film. Am avut parte din acest punct de vedere de o surpriza total neplacuta, chiar nu ma asteptam la asa ceva si daca as fi stiut m-as fi rugat sa nu fie adevarat. Actiunea se petrece in anul 2029 insa acest lucru nu prea se simte ci mai degraba suntem in 2017. Confuzia este din nou uriasa ca nu prea stim exact in ce "timeline" se petrece actiunea, ce sa intamplat in trecut astfel nu poate fi cunoscut cu exactitate. Sunt cateva mici referiri la tot ceea ce inseamna universul X-Men insa nu atat de directe iar scopul acestora este doar sa aduca un aer nostalgic. Logan mai presus de tot este un film personal care cum probabil multa lume stie reprezinta finalul unui drum foarte lung pentru Jackman si Stewart. Iar aceasta idee desigur ca starneste multa emotie care a putut fi observata clar si in prestatile celor doi. Pentru Hugh Jackman, Logan este finalul perfect pe care si l-a dorit probabil in ultimii ani. Filmul este foarte violent in momentele de actiune. In primele momente acest lucru pare unul ok insa dupa cateva zeci de minute nu mai avea nici un farmec sau mai bine zis isi pierduse rostul. Din punct de vedere vizual surpinde cu aceasta baie de sange insa cel mai mult il apreciez din acest punct de vedere in primele 30 de minute, poate putin mai mult cand filmul are o aura aparte data de peisajele desertice si prezentarea personajelor. Probabil fiind prea focalizat asupra celor doua personaje centrale, chiar trei de fapt, filmul uita in mare masura de celalalte lucruri precum antagonistii si imaginarea unei povesti mai bune. Nota 7 pentru acesta ultima reprezentatie a lui Hugh Jackman si a lui Patrick Stewart. Doua roluri solide facute de acestia. Cred ca este putin supraevaluat avand in vedere contextul emotional. Nu cred ca am primit de la acest film in intregime ceea ce imi doream. Inca nu pot sa imi dau seama exact care va fi urmatorul film din acest univers, in minte avand doar o singura posibilitate. Astept noi vesti. Pana atunci incercati sa va bucurati de acest film, mai mult sau mai putin, chiar sunt curios cat de bun il veti gasi.

7 2

cezarica98

08.09.2018

Film extraordinar de bun, in care regizorul s-a intrecut pe sine impreuna cu intreaga echipa ce a contribuit la realizarea acestei pelicule, punand pe ecran incheierea unei etape cruciale pentru existenta oamenilor si a mutantilor. Logan-Wolverine, este un film care poate schimba modul in care privim filmele cu super-eroi. O poveste impresionanta din lumea mutantilor, o poveste despre durere, eliberare, emotii si sentimente puternice, cugetare si speranta. Scenariul bine legat, plin de surprize va va surprinde prin abordarea povesti, in care ideea este extrem de bine etalata pe ecran, Logan si Charles, doua personaje magnifice, indragite, ne mai incanta ochii inca o data, ideea batraneti, a slabiciuni, scoate in evidenta curatenia morala si energia pura. Hugh Jackman s-a autodepasit, face un rol maret, un Wolverine credibil, responsabil, descatusat si foarte expresiv, este ca o ploaie de vara racoritoare. Un alt personaj care cu siguranta va va impresiona, este cel al pustoaicei absolut superbe, o fetita ce face un rol adorabil, cu siguranta o sa o indragiti. Un film marca Marvel, direct, dur, un film pe care il recomand, mergeti la cinema.

3 1

stricted

08.09.2018

Per ansamblu filmul este foarte bun și poate fi încadrat, la graniță cumva, la categoria film artistic. Pelicula este cu adevărat captivantă în special pentru că acțiunea nu este deloc previzibilă, scenele de luptă fiind mult mai gore ca în filmele de până acum.

0 3