Acțiune, Dramă, Thriller, Război (United States of America)

Peter Berg

Peter Berg

Emmett/Furla Films, Envision Entertainment, Film 44, Herrick Entertainment, Leverage, Spikings Entertainment, Single Berry, Closest to the Hole Productions

24 Decembrie 2013

24 Ianuarie 2014

Inspirat din relatarea unuia dintre membrii unei echipe Navy SEAL, Marcus Luttrell, despre o misiune care a eșuat în mod tragic, Lone Survivor îi are în centru pe Luttrell (Mark Wahlberg) și pe echipa sa (printre care Taylor Kitsch, Emile Hirsch și Ben Foster), surprinși de o ambuscadă a talibanilor în Afghanistan, în 2005. După un schimb prelungit de focuri și o urmărire pe jos, cei mai mulți membri ai echipei sunt omorâți, Navy SEAL înregistrând cea mai mare pierdere din istoria operațională.

10_nut

08.09.2018

Un film foarte bun si interesant. Filmul este inspirat din fapte reale. Operatiunea Red Wings. IL RECOMAND. NOTA MEA 10

0 18

piticulrau

08.09.2018

Unul din cele mai bune filme pe tema usa vs al qaeda de la Generation kill nu am mai vazut un film care sa respecte foarte fidel realitatea din teatrele de operatii de data acesta fiind vorba despre Afghanistan .Modul de lucru, tinuta, limbajul, precum si mici detalii de vestimentatie pe care le folosesc astazi fortele speciale americane sunt fidel redate ochiului privitorului .Actiunea este frumos conturata si fara efecte exagerate, filmul m-a tinut langa ecran cu sufletul la gura alaturi de supravietuitorul Mark Wahlberg.pana la sfarsit . De vazut neaparat pentru militari, e o lectie pentru cei ce nu cred in puterea luptatorilor Talibani.

9 6

bogsch

08.09.2018

Foarte bun filmul.Pe langa faptul ca este foarte realistic,regizorul respecta intocmai faptele petrecute in acea zi.Cu un Mark Wahlberg in zi mare,Peter Berg nu avea cum sa dea gres.A pus in valoare calitatile actorilor si a respectat evenimentele.Nota mea e 8.

5 5