Crimă, Dramă (United Kingdom, United States of America)

Tom Hooper

Peter Morgan

HBO Films, Granada Television, Channel 4 Television

26 Octombrie 2006

24 Octombrie 2021

Frank Packenham (aka Lord Longford) e un activist crestin care intampina pe oricine cu bunatate si incredere. El primeste o scrisoare de la Myra Handley, o femeie acuzata ca ar fi ucis niste copii. Longford o viziteaza, iar intre cei doi se naste o prietenie speciala, datorata in mare parte faptului ca amandoi au fost crescuti in familii catolice. Opinia publica si sotia loiala a lui Longford se opun acestei prietenii, considerand-o un afront la adresa bisericii. Lucrurile se schimba putin cand Longford il intalneste pe Ian Brady, amantul instabil mintal al lui Myra. Longford a fost o figura politica de marca, fiind ministru si conducator al Camerei Lorzilor.

Juristul

08.09.2018

O extraordinara psihanaliza a unui eveniment real petrecut cu peste 40 de ani in urma.Tenacitatea cu care stralucitul lord Longford,incearca sa inteleaga si sa ajute,criminali,convins crestineste ca orice fiinta are nevoie de intelegere,modul in care se ambitioneaza sa-i i-a apararea unei criminale de copii,modul in care crede in ea,pana la final,este o dovada de un umanitarism teribil.Desi el isi pierde situatia politica,fiind marginalizat in Camera Lorzilor din care facea parte,el reuseste,chiar sa o convinga si pe sotia sa,ca aceasta criminala poate si trebuie ajutata.Finalul dramatic,in care desi el afla ca aceasta l-a mintit si totusi o iarta,lupta sa pana la moarte de a-i ajuta in continuare si pe alti detinuti,viziunea in care este Regizat acest film,fac din el o pelicula zguduitoare.O lectie de omenie si credinta cum rar se intalneste.Si cand te gandesti,ca "NU ESTE FICTIUNE",ci"PURA REALITATE".Un film de o noblete memorabila.

2 0

anca_georgiana

08.09.2018

Acest film este extrordinar,nu am cunvinte sa il laud, drama acestui om care incearca sa ajute "pacatosi" cu sigurata acest film este destinat unui public diferit...drama este puternic accentuata,lordul Longford este cu adevarat un exemplu de om demn.

0 0

berby

08.09.2018

Acest film intra in sufletul unora, dar nu si in mintea multora care nu pot intelege viata in ansamblul ei, pana unde poti merge pentru "aproapele tau" - sa te daruiesti cu totul si fara conventii sau fatarnic, din inima, adevarul a spus ANCA: destinat unui public diferit"; n'au fi impresionati prea multi, nici macar nu stiu care'i rostul lor pe lume sau al omului in general, ce'i dragostea fata de aproapele, sau de cate feluri este, asa ca ce sa le mai spui de cartea "DARUIND VEI DOBANDI" sau cine'a scris'o, dar poate nici n'ar fi curiosi sa caute sensul cuvintelor, de aceea ma opresc aici spunand ca e un film "prea greu de digerat-daca nu ai vrut sa ai de'a face cu constiinta ta, adica: *inainte de'a face un lucru rau sau bun in mintea ta se pune intrebarea -Sa fac?!! sau Nu?!!; *in timp ce savarsesti fapta constiinta ta e acolo si zici: -E bine ce fac?!! sau Nu?!!; *dupa ce ai infaptuit iti vine din nou intrebarea in minte: -E bine ce'am facut?!! sau Nu?!! Cu speranta ca ati auzit de Nicolae Steinhardt, un MARE OM, EVREU, care s'a crestinat si s'a calugarit in Romania, unde a si murit pot spune ca acest film este un exemplu de daruire si lectie de viata si care'a scris cartea va urez vizionare placuta si mai priviti si filme bune, ca dupa cate vad, au votat acest film 28oameni, si si'au spus parerea doi, e trist si ingrijorator pentru cate suflete suntem pe acest CINEMARX, -"succes in afaceri", -"viata imbelsugata si spor la munca", -"lasa'ti cartile sau dati'le foc", -"la teatru nu va duce'ti", Ar fi fost altfel secolul daca eram si noi mai umani, poate chiar nu'i timp de nimic, decat de viteza si stiinta, repezeala si abordarea succinta a lucrurilor ci nu in profunzimea lor.....dar "ASTA E!!" cum bine zicea un documentar ....despre Sulina din anul 2001, v'am dat aceste detalii ca poate "o sa reusiti sa va rapiti din timpul vostru", fiind foarte aglomerati... vre'ti sa'l vedeti.

0 1