Acțiune, Thriller, SF (China, United States of America)

Rian Johnson, Nancy Meyers

Rian Johnson

Ram Bergman Productions, Endgame Entertainment, DMG Entertainment, FilmDistrict

26 Septembrie 2012

5 Octombrie 2012

Călătoria în timp este ilegală și deci disponibilă numai pe piața neagră. Atunci când mafia vrea să scape de cineva nedorit, membrii acesteia trimit victima cu treizeci de ani înapoi în timp unde un ucigaș plătit - așa cum este și Joe (Joseph Gordon-Levitt) – așteaptă să lichideze ținta. Joe câștigă bine și viața lui pare să fie foarte bună până când mafia decide să închidă cercul și să scape de ucigaș, așa ca îl trimit înapoi în timp chiar pe Joe din viitor (Bruce Willis). Acțiunea filmului se petrece în 2044 când călătoriile în timp nu sunt încă posibile, dar treizeci de ani în viitor da, și sunt controlate de mafie cu un singur scop: pentru a ucide oameni.

malonegerald

08.09.2018

E interesant filmul . Bine interpretate rolurile . m-a impresionat placut interpretarea actoriceasca a lui Joseph Gordon-Levitt , in rolul lui Joe. Nota pe care o acord filmului e 9 .

1 3

moviehunter

08.09.2018

mai multe detalii despre film si impresii: http://moviethoughts360.blogspot.ch/2012/10/looper-2012.html

1 6

mdomnita

08.09.2018

Looper e un film SF cu acțiunea plasată în viitor și scenariul axat pe problematica posibilității de a călători în timp. Filmul e mai mult axat pe modul în care trecutul poate afecta prezentul și viitorul, cu accent pe evoluția personajelor importante prezente în acțiunea acestuia. Chiar dacă din descriere/trailer pare un film destul de greu, nu vă faceți problema pentru asta cînd mergeți să îl vedeți. Pentru a înțelege povestea e nevoie de puțină gîndire, dar nu e un film cum a fost Mr. Nobody sau Inception de la care să ieși gîndindu-te ”care era faza...?” și care să lase spectatorul în ceață fără a explica diverse detalii. Cei care merg la film pentru a se desfăta cu efecte speciale și super efecte CGI vor fi oarecum dezamăgiți, viitorul nu e atît de spectaculos realizat ca în restul filmelor de gen. Cu toate acestea, Looper aduce o gură de aer curat în multitudinea de filme SF bazate pe benzi desenate și remake-uri din ultima vreme. În concluzie, Looper e un film SF inteligent care se ridică la nivelul filmelor bune din ultimii ani, probabil primul SF care m-a impresionat de la Inception încoace. Merită văzut.

21 5