Dramă (Spain)

Antonio Hernández

Piero Bodrato, Antonio Hernández

Antena Aragón

6 Octombrie 2006

3 Decembrie 2021

<p>Borgia prezintă o perioadă din viaţa unei familii de nobili care provin din sudul regiunii Aragon şi Valencia, care poate fi considerată prima familie de mafioţi din istorie. Filmul începe cu manipularea alegerilor papale din 1492 de către cardinalul Rodrigo Borgia pentru a deveni noul papa Alexandru VI.  După ce devine papă, Rodrigo este hotărât să creeze o dinastie şi le oferă tuturor fiilor săi poziţii înalte şi fiicei sale Lucrecia un soţ de rang înalt. Cesare Borgia devine cardinal şi toţi copiii sunt căsătoriţi cu urmaşi ai familiilor nobile din Franţa şi Spania. </p><p>Totuşi, Cesare preferă să fie soldat şi doreşte să ajute la dominarea Italiei şi la unirea tuturor provinciilor din această zonă, iar Lucreţia doreşte să se mărite din dragoste, indiferent ce rang are alesul ei. Pentru a obţine supremaţia asupra Italiei membrii familiei recurg la otravă, pumnal, corupţie, incest, adulter şi orice alte mijloace i-ar putea ajuta să obţină ceea ce doresc.</p>

mdomnita

08.09.2018

Când am văzut filmul nu ştiam că se referă la viaţa unei familii care a existat într-adevăr în acea perioadă. Doar după ce am văzut tot filmul şi am fost şocat de ceea ce au putut face membrii acestei familii am recurs la alte mijloace de documentare şi am aflat că majoritatea evenimentelor din film apar şi în articole legate de această familie. E totuşi incredibil ce au putut face membrii acestei familii având în vedere poziţiile înalte pe care le aveau: papă, cardinali...dar se pare că totuşi a fost real ceea ce se prezintă în film. Filmul merită văzut, deşi devine oarecum plictisitor uneori. Eu m-am uitat la părţi din el timp de 3 zile din cauza asta.

2 1

kyroskyriakos

08.09.2018

O poveste despre ceea ce insemna papalitatea realmente in acele timpuri apuse, realitati coplesitoare, insa veritabile despre putere, desfranare, imoralitate si crima. Filmul este insa numai o fila dintr-o istorie indelungata si controversata a puterii in Biserica catolica.

3 0

beatricemc

08.09.2018

L-am vaut de curand dar sincer nu prea m-a impresionat foarte tare.Alegerea actorilor a fost una reusita,deoarece prin frumusetea lor se mai pierde din lipsa de mesaj a filmului. Si scenografia este buna si imaginea plina dar totusi filmul nu reuseste sa impresioneze si sa atraga atentia in maniera in care alte filme de gen au reusit sa o faca. I-as da nota 7

0 3