Horror, Thriller | 29 October 2010 (Spain)

Julia's Eyes (2010)

Los ojos de Julia

Horror, Thriller (Spain)

Guillem Morales

Guillem Morales, Oriol Paulo

Universal Pictures International (UPI), Antena 3 Films, Canal+ España, Catalan Film and Television, Generalitat de Catalunya - Institut Català de les Indústries Culturals (ICIC), Instituto de Crédito Oficial (ICO), Media Programme of the European Community, Mesfilms, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales, Televisió de Catalunya

29 Octombrie 2010

30 Noiembrie -1

Julia , primeste vestea neasteptatei morti a surorii sale gemene Sara. Toate indiciile duc catre un caz de suicid . Cu toate acestea , Julia nu poate sa accepte verdictul si incepe sa investigheze circumstantele mortii surorii sale , pe care nu a mai vizitat-o de cateva luni . Julia gaseste cateva semne deranjante , care contravin caracterului Sarei .Ea descopera ca sora ei s-a izolat complet de vecini si prieteni , lucru care nu face altceva decat sa ii confirme suspiciunile ca ceva ciudat s-a intamplat .Obsesia Juliei de a reconstitui ultimi pasi ai surorii sale , o aduc in contact cu o misterioasa amenintare pe care nimeni altcineva din jur nu pare sa o remarce , nici macar sotul ei Isaac . Julia trebuie sa se confrunte cu acest pericol necunoscut , dar in acelasi timp trebuie sa faca fata si bolii genetice de care sufera si o face sa isi piarda treptat vederea . Desii in toti acesti ani apropierea si dragostea lui Isaac au favorizat ca boala nu avanseze , o serie de evenimente stranii si violente au facut ca boala sa reapara cu o virulenta si mai mare si sa aduca femeia intr-o lume a intunericului la mila acestei terifiante primejdii care o pandeste .

Lucass19

08.09.2018

Un film cu o idee foarte originala,bine realizat,fiind mai mult un thriller decat horror cu cateva situatii neasteptate,care te tine in priza pana spre final cand devine putin previzibil.un film de urmarit.

3 0

stricted

08.09.2018

Un adevarat thriller care se joaca cu mintea spectatorului. O idee excelenta si originala si o realizare pe masura. M-a tinut cu ochii lipiti de ecran si nici nu am simtit cand au trecut cele 112 minute. Merita vazut de fiecare macar o data.

4 7

onut

08.09.2018