Lost City Raiders

Aventuri, Acțiune, Thriller, SF (Germany)

Jean de Segonzac

Prospectacle, Tandem Communications, pro7, ProSieben Television

31 Octombrie 2008

6 Decembrie 2021

<div align="left">In urma cu trei ani o serie de evenimente la nivel global , legate de incalzirea globala au inuundat continentele si au provocat aparitia aizbergurilor . Miliarde de oameni au murit , au supravieţuit numai 10% din populaţie . Lipsa de alimente, lipsa locuintei  şi speranţei  -  aceasta este viitorul orasului , regiuni suprapopulate si sarace , neajutorate . Cei care au reuşit sa se salveze acum traiesc pe munti sau insule artificiale .</div><p align="left">     Dar exista o legatura intre trecut , pierderea oceanelor si un viitor nesigur - jafurile oraselor abandonate . Acesti jefuitori au un submarin modern , fiind in cautarea relicvelor si comorilor . Printre acesti vanatori de ocazie se afla  Thomas Keller şi Jack Halsey care primesc sarcini de la Vatican pentru a gasi imparatia cerurilor pe pamant . Insa a intervenit rivalitatea cruda pe care acestia o au .</p>

wilson92

08.09.2018

L-am vazut si eu aseara. Un film de duzina cu o poveste destul de placuta insa prea fantasmagorica. Efectele speciale sunt la pamant.

0 1

madstelista

08.09.2018

Va rog foarte mult ... cine are acest film sa imi zica .... id meu e mady_lov3_us5 ... plz pare un

2 2

madstelista

08.09.2018

deci,sa incep : m-am uitat acum 2 zile la acest film ramanand cu o impresie pozitiva . Inceputul , primele 5 minute dupa parerea mea au fost foarte reusite prin vocea lui James Brolin [daca nu ma insel] care a transmis suspans si mister . Tot in aceste prime minute am ramas placut surprinsa de felul in care erau descrise efectele incalzirii globale . Vazand continuarea eram oarecum ,,revoltata,, deoarece Ian Somerhalder a primit , ca si in lost , viata ca o casa un rol de tanar imatur , dupa ceva timp , cand am observat ca nu este chiar asa m-am linistit oarecum . Dupa parerea mea povestea a fost detul de palpitanta , fara momente plictisitoare , care sa deranjeze . Ceea ce m-a deranjat constituie lipsa de efecte speciale , care totusi au fost destul de reusite , dar pentru un asemenea film si subiect .... ma asteptam la mai mult din punctul asta vedere . Aaa si nu mi-a placut infatisarea acelui sceptru care , cica era de mii de ani ... but facut din plactic :)):)):)) Chiar daca in unele momente ma asteptam ca personaje le principale sa moara , am avut parte de un happy end destul de reusit . Per total acest film a avut un subiect destul de original , cu o interpretare buna :D:D:D

4 3