Iubirea nu-i buna de nimic (1999)

Love Stinks

Comedie, Romantic (United States of America)

Jeff Franklin

10 Septembrie 1999

25 Iunie 2021

<p align="justify">    Seth Winnick scrie scenarii pentru sitcom-uri de televiziune si este un burlac convins pana in ziua in care o intalneste la nunta celor mai buni prieteni ai sai - Larry si Holly - pe frumoasa decoratoare de interioare Chelsea Turner. Femeia se dovedeste a fi avida de bani, manipulativa si obsedata de casatorie, motiv pentru care renunta la locul de munca, se muta in casa lui Seth sub pretextul redecorarii acesteia si preia controlul asupra vietii iubitului sau, incercand sa-i influenteze inclusiv deciziile profesionale si presandu-l sa o ceara de nevasta.</p><p align="justify">    Dupa ce Seth refuza sa-i ofere ravnitul inel de logodna de Valentine's Day si Chelsea intelege ca barbatul nu are nici o intentie de a oficializa relatia, incepe o campanie diabolica de pedepsire a "vinovatului" pe parcursul careia ii toarna lotiune depilatoare in sampon, ii sparge colectia de discuri cu muzica lui Elvis Presley, aduce o armata de pisici in locuinta pentru a-i agrava alergia si ii transforma existenta intr-un iad. Cu cat Seth bate in retragere si vrea sa puna capat legaturii lor amoroase, cu atat Chelsea este mai decisa sa nu-i redea libertatea si sa se razbune, astfel incat dragostea se transforma repede in ranchiuna si venin.</p>

Dyablo

08.09.2018

nu stiu cum am ratat filmu asta pana acum... dar mai bine mai tarziu decat niciodata, in sfarsit o comedie la care am ras cum nam mai facuto de mult! nota 10+

3 0

jhonny23

08.09.2018

e prea comic filmul asta, e dea dreptu hilar, unu din cele mai bune filme de comedie care au existat vreodata

2 0

Getbeget

08.09.2018

Asta numesc eu o comedie de cea mai buna calitate. Fara a fi o parodie, umorul este omniprezent si intepator. Actorii sunt bine alesi, pentru a da viata unor personaje care mai de care mai pline de viata si "colorate". French Stewart este prototipul tipului mistocar, usuratic, care crede ca a gasit o relatie amoroasa trecatoare. Numai ca personajul lui Bridgette Wilson are un singur dor si o singura ratiune de a fi: casatoria. Si este in stare de orice pentru a-si indeplini scopul. Caracterele celor 2 sunt cu desavarsire opuse, atragandu-se in prima instanta, apoi respingandu-se cu vehementa. Victime colaterale sunt amicii, dar si animalutele favorite. Bill Bellamy si Tyra Banks sunt prietenii cei mai buni ale personajelor principale, care ii ajuta sau incurca, dupa caz. Din ciocnirea celor 2 scopuri diferite vor rezulta o multime de situatii amuzante. Finalul este "apoteotic", in ton cu restul filmului, de fapt. Pentru mine, este una dintre primele 5 comedii pe care le-am vazut vreodata. de aceea, ma mira faptul ca nu sunt mai multe comentarii la el, pe site. Fireste, pentru ca face parte din topul meu de 20 de filme, ii acord nota si maxima si il recomand oricui doreste sa se destinda. Vizionati-l cu incredere!

1 1