Jeff Nichols

Big Beach, Raindog Films

4 Noiembrie 2016

25 Octombrie 2021

andystarx

08.09.2018

Un film bunicel despre un caz real,dar parca am mai vazut ceva asemanator in film ,si parca nu are sare si piper !Cat despre actrita principala,a jucat bine,dar parca nu merita totusi o nominalizare la oscar !

1 0

08.09.2018

Cu doua filme realizate in anul precedent, Jeff Nichols a devenit un om de film mult mai valoros pentru mine. Dupa o pauza destul de mare, acesta s-a intors cu Midnight Special si cu acest Loving, o drama biografica foarte ingrijit realizata care m-a emotionat destul de mult. Povestea filmului este frumoasa si interesanta pe tot parcursul acesteia. Aceasta reprezinta o importanta lectie despre dragoste, ura, discriminare, prejudecati. Si chiar daca astfel de povesti au mai fost spuse in trecut si vor mai fi spuse si in viitorul apropiat, cu atat mai bine pentru ca aceste probleme abordate in filmul de fata inca persista din pacate. Regia filmului este foarte ok, mi-a placut cursivitatea actiunii si modul in care aceasta a fost abordata. Mi-a placut ca nu a devenit unul dintre acele filme care se bazeaza pe procese in tribunale, avocatii si asa mai departe. Filmul este foarte romantic in opinia mea si chiar am simtit dragostea degajata de aceasta pelicula. Probabil la acest lucru au contribuit cel mai mult cei doi actorii principali insa si regizorul a stiut sa creeze situatile cele mai bune posibile pentru ca cei doi actori sa aibe sansa sa transmita atat energie pozitiva. Impactul vizual al filmului este unul normal, nu sunt multe cadre impresionante insa nu-i nici un lucru deficitar aici. Totusi din acest punct de vedere remarc cu mult entuziasm modul in care s-a terminat, chiar am ramas impresionat. De asemenea mi-au placut locatile in care actiunea sa desfasurat. Edgerton lucreaza din nou cu Nichols si o face intr-un mod nemaipomenit. Mi-a placut foarte mult interpretarea acestuia, intensitatea atinsa chiar daca personajul acestuia era destul de calm si foarte afectuos. Mi-a placut aspectul fizic al aceatuia, am ramas surprins foarte placut din acest punct de vedere. Din distributie se remarca desigur si Ruth Negga care ofera o interpretare foarte asemanatoare ca cea a actorului australian. Nominalizare la Oscar pentru aceasta prestatie foarte naturala reusita de catre Ruth Negga. Michael Shannon, preferatul regizorului, are o scurta aparitie si in aceasta pelicula. Intr-un rol la fel de scurt il putem vedea si pe Marton Csokas care mi s-a parut o alegere perfecta pentru acest film si mi-as fi dorit ca prestatia acestuia sa fi fost una mai de durata. Loving este un film frumos care cred ca merita din plin o vizionare. Povestea aceasta trebuie spusa la nesfarsit cu alte si alte exemple. Eu ii acord nota 8, cei lipseste nu stiu, ce se putea imbunatati de asemenea nu cunosc.

0 0

mindhunters

08.09.2018

Un film frumos, care arată încă o dată cât de încuiați au putut să fie oamenii cândva... Nu că acum ar fi departe, încă sunt chestii de bun-simț pe care unii nu le pricep. Mi-au plăcut actorii din rolurile principale, dar mi-aș fi dorit un ritm ceva mai alert. Cu toate acestea, drama e bine construită și tensiunea își face prezența încă de la început. De văzut.

0 0