Comedie (Canada, United States of America)

Gary Harvey, Nikolai Müllerschön

Nancey Silvers

Front Street Pictures, Lifetime

30 Ianuarie 2010

27 Mai 2022

“Lying to be perfect” este o comedie care ne spune povestea Nolei Devlin. Mai bines pus este o altfel de poveste a cenusaresei. Aceasta este o editoare la o celebra revista pentru femei. Ea isi doreste sa devina o scriitoare insa din pacate nu se pliaza pe imaginea revistei deoarece este mai “plinuta”. Pentru a putea totusi scrie Nola o inventeaza pe Belinda Apple.<br />  Din pacate viata Nolei se complica cand se indragosteste de baiatul de la calculatoare Chip, care se dovedeste a fi baiatul sefului ei. Pe langa aceasta problema mai apare una: Belinda Apple trebuie sa apara la lansarea propriei ei carti. Si ca totul sa fie si mai complicat Nola si prietenele ei cele mai bune incep o noua dieta ape care o numesc “Cinderella pact”, dieta care pleaca de la sfaturile Belindei Apple. Cum va rezolva Nola toate problemele ramane de vazut.

nebunatica_id

08.09.2018

o comedie simpatica ... cenusareasa cea moderna ... mi-a placut foarte mult, este un film care te binedispune ... il recomand ... MERITA VAZUT

3 1

maribel

08.09.2018

am vazut si eu filmul....actiunea filmului e cam trasa de par.... cum sa nu banuiesti ca belinda este acceasi cu nola.... in rest un film dragut... te binedispune

0 0

just_catalina

08.09.2018

Clar asta e un film de fete,deci nu are cum sa nu-ti placa.Chiar daca scenariul a fost des intalnit in filme,pt noi fetele nu are cum sa fie plictisitor,toate ne visam cenusarese si asteptam printul,chiar daca lumea s-a schimbat,cred ca in adancul sufltului nostru,toate speram sa intalnim aceea persoana care sa ne placa pt ceea ce suntem ci nu pt ca aratam extraordinar sa ne imbracam nu stiu cum.Ci doar pt ca suntem noi....adorabil.

0 0