Macbeth

Istoric, Dramă, Război, Aventuri (France, United Kingdom, United States of America)

Justin Kurzel

Anton Capital Entertainment (ACE), See-Saw Films, Creative Scotland, DMC Films, Film4 Productions, StudioCanal

16 August 2015

16 Octombrie 2015

<p>Macbeth, un duce scoțian, primește într-o zi o profeție de la trei vrăjitoare că destinul lui este să fie rege. Mânat de ambiție și împins de la spate de soția sa însetată de putere, Macbeth își ucide regele și îi ia tronul.</p>

08.09.2018

O realizare cinematografica de zile mari, ceva uimitor cum doar cativa regizori pot aduce la viata. Si venind din partea lui Justin Kurzel, un practic debutand, acest lucru cumva starneste si mai multa admiratie sau umire. Macbeth este un film incredibil realizat care iti taie respiratia in cateva momente cheie. Atmosfera filmului este una apasatoare, la acest lucru contribuind din plin stilul vizual diferit al regizorului dar si intensele interpretari oferite de catre actori. Inca din primele secunde filmul iti produce un gol in stomac iar in urmatoarele 105 minute aceasta senzatie este continua si mult mai accentuata. Din punct de vedere vizual este incredibil, pornind de la peisajele dezolante, lumini si umbre pana la culorile saturate. De asemenea contribuie din plin si modul in care regizorul abordeaza fiecare cadru si cum ii confera acestuia o stranie emotie. Un alt atu al acestui film este interpretarea uimitoare a lui Fassbender. Acesta ofera un personaj uimitor, fascinant care treptat devine un anti-erou. Are ceva in privire care ii confera o dementa curata. O minte tulbura care te infricoseaza in anumite momente. Pur si simplu uimitoare abordarea actorului si trebuie remarcata prezenta constanta a actorului din ultimii trei ani in care roluriile acestuia au fost atat de diverse si excelente. De remarcat si Marion Cotillard care are de asemenea o interpretarea asemanatoare lui Fassbender. In rest si ceilalati actorii cu un oarecare nume ofera prestatii foarte ok, exact in natura filmului. Macbeth este o realizare cinematografica deosebita din atatea puncte de vedere, ceva ce in zilele noastre rar putem vedea. Absolut deloc superficial, lucru care trebuie apreciat pe deplin pentru ca aceasta caracteristica este atat de rara in momentul de fata in cinematografie. Toti ochii atintiti asupra viitoarelor proiecte ale lui Justin Kurzel, incepand desigur cu Assassin's Creed. Iar in incheiere... Macbeth este la superlativ si nu trebuie ratat!

3 0

mindhunters

08.09.2018

Pasiunea pentru putere și control reușește să cotropească un cuplu aparent solid și învrăjbește o națiune care se afla pe drumul cel bun. Macbeth și soția sa aleg să facă pact cu diavolul, ucigând regele și uzurpând tronul Scoţiei. Un loc obținut cu sânge va fi plătit cu sânge, chiar și nevinovat. +Paralelismul dintre situații/personaje +Coloana sonoră +Personaje frumos construite +Lupta finală -Monologuri cam dese -Cadre slow motion amestecate cu cele la viteză normală -Limbaj greoi

1 0

RoseofSharon

08.09.2018

Filmul merită vizionat pentru jocul actorilor, în care au excelat Michael Fassbender și Marion Cotillard, cât și pentru viziunea generală creată de regizor. A fost interesant. Scenele de luptă au fost realizate foarte bine. Nu e ușor să îl transpui pe Shakespeare pe ecran, mai ales când mulți au făcut-o deja. Filmul nu este ușor de urmărit și cine nu cunoaște măcar în linii mari piesa și contextul istoric nu poate înțelege în totalitate ce se întâmplă.

1 0