Machete Kills

Acțiune, Crimă, Thriller (United States of America)

Robert Rodriguez

Open Road Films, Overnight Films, AR Films, Aldamisa Entertainment, Demarest Films, 1821 Pictures, Quick Draw Productions

12 Septembrie 2013

11 Octombrie 2013

<p> </p><p>Al doilea film din trilogia Machete, îl găsește pe Machete plângând moartea iubitei lui Sartana, ucisă în timpul unei confruntări cu cartelurile. Machete e recrutat de președintele Statelor Unite ale Americii pentru o misiune care ar fi imposibilă oricărui muritor de rând. Machete trebuie să-și croiască drum spre Mexic pentru a-l doborî pe șeful uni cartel, "Mendez nebunul" care amenință că va lansa rachete asupra SUA. Machete descoperă complotul lui Mendez: descoperă că rachetele sunt ghidade de la distanța și se pot declanșa în momentul în care inima nebunului cedează. Singurul care poate dezamorsa rachetele e excentricul milionar, dealer de arme, Luther Voz, care a pus la cale propriul său război care să se răspândească pe toată planeta, cu o armă în spațiu. Machete colaborează cu Voz și armata acestuia cu scopul de a împiedeca planul de anarhie globală.</p><p> </p>

10_nut

08.09.2018

Un film destul de bun si interesant. Urmatorul film va fii in spatiu. IL RECOMAND. NOTA MEA 6

0 21

Bachus-B

08.09.2018

Rodriguez nu dezamageste niciodata asa ca nu mi-a fot frica de sequelul la Machete astfel mi-a oferit de doua ori mi multa aventura actiune de 10 ori mai multa,fata de primul film Tarantino si Rodriguez iubeau in copilarie in anii 70 filme explotation cinema..! de acea au recreat pt aceasta generatie acel gen ! filmul o are pe super sexy actrita Ambear Heard care are un rol negativ si este o super bad ass bitch !)) Mel Gibson e in elementul sau ce sa mai comentam despre un asa titan...joaca un ro negativ fiind vilanul " si dusmanul lui Machete, in film apare un personaj negativ numit Cameleon care e jucat de 2 actori si o cantareata ..super funny coll ( lady Gaga; Banderas si Cuba G jr } umorul fin cum numai Tarantino si Rodriguez stiu sa il faca nu lipseste si pe parcurusul filmului astfel intri intrun parc de distractii in acea lume Tarantinoana " violenta si brutala la maxim sexy si plina de umor negru ! Totul functioneaza excelent si are tot coctailul al unui film de acest gen iar pt fanii filomelor lui Rodriguez il recomand din plin !

2 6

mdomnita

08.09.2018

Machete Kills e genul acela de sequel de film care speră să scoată o groază de bani de la cei cărora le plăcuse primul film. Din punctul meu de vedere a fost un film slăbuț pe care actorii binecunoscuți din distribuție (Mel Gibson,Sofia Vergara, Michelle Rodriguez,Amber Heard) nu au reușit să îl ridice pe linia de plutire. Pe scurt, Machete Kills e un film fără nici un fel de scenariu logic care se concentrează pe violență și femei bune și meseriașe în luptă. Bineînțeles, Machete e indestructibil și iese nepătat din orice situație critică tot timpul, de obicei cu ajutprul cîte unei super gagici ahtiate după el datorită faimei pe care o are. Cam asta e tot filmul, se adaugă mult ketchup și efecte speciale prost realizate după cum era stilul pe care îl parodiază. Mă așteptam să fie cam așa ceva dar nu mă așteptam să fie chiar așa de plictisitor. Primul a fost mai amuzant și mai interesant. Recomand doar pentru fanii genului.

5 6