Machete

Acțiune, Comedie, Thriller (United States of America)

Robert Rodriguez, Ethan Maniquis

Troublemaker Studios, Dune Entertainment, Dune Entertainment III, Overnight Films

1 Septembrie 2010

3 Septembrie 2010

Asasinul profesionist Machete este angajat de niste oameni sa ucida un senator. Dar, la locul faptei, in momentul cand este cat pe aci sa traga, observa pe cineva care tinteste inspre el si realizeaza ca a fost tras pe sfoara. Abia reuseste sa supravietuiasca glontului tras de asasin, dar dupa ce isi revine incepe o vendeta impotriva celor care l-au pacalit. De asemenea mai este ajutat si de un prieten vechi de-al sau, Cheech Marin, care devenise preot si a depus un juramant de non-violenta. In curand cei care l-au angajat si l-au inselat isi vor da seama ca trebuiau sa aiba grija sa nu fie ei cei vizati de Machete...<br /> <br /><br />

luckmark

08.09.2018

ma intreb ce rol ar putea sa joace steven segal , oare cum o suporta sa nu fie rol principal si sa ii bata pe toti :)). Pana si pe Lohan o accept in film care si ea are rolul unei iubitoare de arme de foc.Acest film ma face tare curios.

2 17

Mario_Jay

08.09.2018

Desi filmul nu a aparut si nu a fost vazut de nimeni de pe site observ ca are deja nota 8 pe site,din 77 de voturi,deocamdata.Voi pe ce criterii dati notele astea,dupa distributie sau dupa ureche?

6 12

MASTERMKI

08.09.2018

L-am vazut si cu regret o spun ca doar trailerul e de acest film in rest dezamagire pe toate planurile singurul lucru bun e Machete (Danny Trejo) cu fata lui de bad guy fost agent. Filmul l-am vazut si nu-l recomand decat pustanilor intre 11 si 14 ani. Robert de Niro mai bine nu mai juca in acest film desi eu il consider unul dintre cai mai mari actori ai tuturor timpurilor .Steven Segal cred ca de 5 ori apare si e omorat de Machete .... aiurea in tramvai daci nu pot sa-i dau mai mult de nota 4 ... asta e m-a dezamagit aproape pe toate planurile

2 15