Comedie, Crimă, Dramă (United States of America)

Tyler Perry, Volker Lechtenbrink, Volker Lechtenbrink, Volker Lechtenbrink

Tyler Perry

Lions Gate Films, Tyler Perry Studios

16 Februarie 2009

30 Noiembrie 2020

<p align="justify">     Bazat pe o piesa de teatru omonima, filmul "Madea goes to jail"  urmareste noile, amuzantele si incitantele aventuri ale unei bunici de origine afro-americana pe nume Mable "Madea" Simmons, a carei inclinatie spre bucluc o aduce in fata instantei de judecata si o trimite ulterior la inchisoare. In acelasi timp avocatul districtual Joshua Hardaway, care se pregateste sa se casatoreasca cu logodnica lui Linda Holmes si care este pe punctul de a obtine succese importante in cariera, isi vede amenintate viata personala si profesionala atunci cand primeste un caz in care se implica emotional mai mult decat ar fi trebuit intrucat este vorba despre tanara prostituata si fosta dependenta de droguri Candy Washington, cu care avusese un trecut comun. </p><p align="justify">    In momentul in care frumoasa Candy ajunge la randul ei in inchisoare, Madea se imprieteneste cu fata, o ia sub aripa ei ocrotitoare si o protejeaza de celelalte detinute in stilul sau caracteristic. </p>

cristimilan7

08.09.2018

Mare diferenta intre media CINEMARX si media IMDB ...

4 3

storyteller

08.09.2018

eu cred ca este o comedie draguta nu am pierdut timpul vizionand acest film si sunt de parere ca se putea intradevar si mai bine dar una peste alta razi la filmul asta cu siguranta

4 5

kluxxl

08.09.2018

Un film penibil.Acting cu iz de toaleta publica, regie pe sistemul 2+2=3 ca e criza si scenariu scos de acolo de unde se trage si acting-ul.Cu toate ca nu am rezistat pana la final, ma indoiesc ca as mai fi schitat mai mult de inca un zambet precum celelalte doua zambete fortate, venite mai mult ca o mancarime pe fata, pe care le-am avut pana in momentul in care am invins somnul ce ma cuprinse si am oprit aberatia cinematografica aici de fata.Recomand cu insistenta sa evitati acest film, asta daca nu sunteti sub influenta alcoolului sau a ce stiu eu ce alte substante dubioase.Nu recomand nimanui, cu exceptia cocalarilor si pitipoancelor diagnosticate cu lipsa acuta de materie cenusie.De evitat!

7 3