Comedie, Dramă (United States of America)

Garry Marshall

Tom Hines, Lily Hollander, Anya Kochoff

Rice Films, Gulfstream Pictures, May Day Movies, Triad Film Works, Beatnik Films, Capacity Pictures, Open Road Films, PalmStar Media

28 Aprilie 2016

13 Mai 2016

Filmul surprinde poveştile mai multor familii care se pregătesc să petreacă împreună o zi specială, plină de surprize. Fie că e vorba despre o nouă idilă, despre o iubire pierdută sau lipsa dragostei, sărbătoarea care se apropie rapid se anunţă a fi memorabilă. „Mamă, ce zi!” este un film complex, amuzant şi emoţionant în care orice femeie se poate regăsi.

mihaelatb

08.09.2018

Dupa Valentine's Day si New Year's Eve , a urmat o alta sarbatoare, Mother's Day, ce reuneste" povesti de viata. Julia Roberts si Hector Elizondo au mai facut parte din distributia acestui regizor, iar filmul nu depaseste calitatea precedentelor. Cu o mentiune, Julia Roberts nu joaca, face doar act de prezenta, nu este vina ei, rolul-daca-i putem spune asa- nu o solicita deloc. Stiu ca regizorul a murit si despre morti numai de bine, dar de la Frankie and Johnny, Pretty Woman, chiar Overboard sau Raising Helen, la aceste nenumarate Day's?

3 0

Dragos_87

08.09.2018

Asta e genul ala de comedie usoara fara prea multe pretentii cu o distributie destul de solida.Dupa rolul nebun de nimfomana din Horrible Bosses,Jennifer Aniston iata ca vine cu un rol mai matur a unei responsabile dand dovada de actrita cu un mare talent.Am vazut dialoguri interesante si usor comice si faze care te bine dispun si chiar daca nu e o comedie la care sa razi in hohote iti da o alta stare.Merita vazut!

0 0

08.09.2018

Productia de fata este ultima realizata de catre regretatul Garry Marshall iar regizorul foloseste aici aceasi structura intalnita in precedentele doua filme realizate de catre acesta. Valentine's Day si New Year's Eve, filme de care imi amintesc cu mult drag. Aceste doua titluri alaturi de Mother's Day par ca alcatuiesc o trilogie. Din nefericire nici unul dintre aceste filme nu a fost primit cu multe laude de catre publicul larg insa mie oarecum mi-au placut, in special cele care l-au avut in distributie pe Ashton Kutcher. Kutcher lipseste in Mother's Day, probabil ar fi fost prezent intr-un posibil Father's Day. Povestile care alcatuiesc aici intreg firul narativ sunt dezvoltate nu foarte mult si par a fi grabite oarecum. Acestea nu transmit ceva foarte grozav insa sunt indeajuns de simpatice pentru a-ti starni de cateva ori amuzamentul. Ritmul e ok, acea graba ajutand pe de alta parte la sustinerea unui ritm bun care ajuta desigur. Filmul nu mi s-a parut deloc plictisitor. Clar ca in prim plan personajul vedeta este "mama", aceasta pozitie fiind surprinsa din cateva perspective diferite. Unele personaje sunt simpatice altele mai putin, la aceasta situatie ajutand desigur si actorii prezenti. Imi place la nebunie Jason Sudeikis si m-am bucurat mult pe aparitiile acestuia. Cat despre ceilalti actorii prezenti, acestia nu m-au incantat in mod special. Mai multe lucruri nu sunt de spus. Daca stiti ca v-au placut si celelalte doua filme mentionate in aceste randuri cred ca si Mother's Day poate primi o nota decenta de la voi. Eu ii acord un 6. Daca ar fi sa schimb ceva as fi inlocuit cateva nume din distributie. Regret desigur moartea regizorului.

0 0